PLK: Na niebiesko lub na biało
W nadchodzącym sezonie 2011/12 kibice Anwilu będą dopingować swoją drużynę ubrani w białe lub niebieskie koszulki. Takie same barwy są na strojach włocławskich koszykarzy. Ci, którzy wykupią karnety na mecze w Hali Mistrzów, koszulkę z logo drużyny i sponsora strategicznego otrzymają w prezencie.
Jako pierwszy w nowej, niebieskiej koszulce zaprezentował się Louis Hinnant, amerykański rozgrywający Anwilu Włocławek. Identyczne otrzymają kibice, którzy zdecydują się na wykupienie karnetu na mecze. – Chcemy w ten sposób uhonorować najlepszą koszykarską publiczność w Polsce i jeszcze bardziej wzmocnić utożsamianie się z zespołem – wyjaśnił Krzysztof Wojdyło, rzecznik prasowy ANWIL S.A., strategicznego sponsor włocławskiej drużyny. – Koszulki będzie można także kupić lub wygrać w konkursach radiowych, podczas których będą zadawane pytania dotyczące drużyny i sponsora.
Jak dodał Łukasz Pszczółkowski, nowe gadżety odzieżowe można od dziś nabyć w siedzibie klubu. – Doskonale wiemy, że kibice lubią się jednoczyć przychodząc na mecze w białych koszulkach. Chcemy zaproponować taką małą odmianę i będziemy prosić o zjednoczenie się w kolorze niebieskim.
Drużyna Anwilu Włocławek na parkiecie Hali Mistrzów będzie grała w strojach białych lub niebieskich. Kibice będą zawczasu informowani, jaka barwa koszulki będzie oczekiwana podczas kolejnych rozgrywek. Ale już teraz wiadomo, że białe koszulki przydadzą się podczas tych najbardziej emocjonujących rozgrywek. –Kolor biały będzie zarezerwowany wyłącznie na mecze z Asseco Prokomem - zapowiedział Zbigniew Polatowski, prezes WTK Anwil.
Pierwszy mecz, podczas którego włocławscy koszykarze zaprezentują się w nowych, niebieskich strojach, zostanie rozegrany podczas Kasztelan Basketball Cup. Turniej odbędzie się 22 i 23 września.