*** W zwi±zku z budow± ciep³oci±gu zamkniêta jest ul. Piekarska na odcinku od ul. Królewieckiej do 3 Maja *** 29 listopada wchodzi w ¿ycie znowelizowany taryfikator mandatów karnych *** W³oc³awska Strefa Rozwoju Gospodarczego otrzyma³a tytu³ Laureata III edycji ogólnopolskiego konkursu „Grunt na medal 2008” *** Kujawsko-Pomorski Kurator O¶wiaty pozytywnie zaopiniowa³ likwidacjê Gimnazjum nr 6 *** W³oc³awski Portal Informacyjny www.wloclawek.info.pl zaprasza do wspó³pracy wszystkich zainteresowanych zaistnieniem w sieci ***
 pi±tek, 21 listopad 2008       imieniny: Janusza, Marii, Reginy    
  
  
Rozrywka i Gastronomia - Sport - Zdrowie i Medycyna - Motoryzacja - Handel - Weselnik - Reklama i Media
Turystyka, Noclegi - Uroda - Moda - Dziecko - Dom i Budownictwo - Nauka, Szkolnictwo - Biznes, Prawo, Ekonomia
Internet, Komputery - Produkcja, Us³ugi - Komunikacja, Transport - Urzêdy, Instytucje
Informacje
W³oc³awianie pisz±
Które sale bankietowe w okolicy poleciliby¶cie na wesele?
Serwis randkowy
W³oc³awskie Fora
Urz±d Miasta
Kronika Policyjna
Najbli¿sze Imprezy
Informacje Kulturalne
Serwis Studencki
Galeria Imprez   
Gry online
Program TV
Chat
Polecane Linki
Konto u¿ytkownika
Witaj,
nie jeste¶ zalogowany.



Wiadomo¶ci


¦mieræ na przej¶ciu dla pieszych

Dzi¶(02 wrze¶nia) oko³o godziny 12:45 na w³oc³awskiej drodze (czê¶ci krajowej jedynki) dosz³o do ¶miertelnego wypadku, w którym zginê³a mieszkanka W³oc³awka.

Do ¶miertelnego wypadku dosz³o na przej¶ciu dla pieszych na ulicy Okrzei przy restauracji McDonald.

Jak wynika z relacji ¶wiadków, kieruj±cy tirem marki DAF nie dostosowa³ siê do prêdko¶ci 50km/h jaka obowi±zuje w mie¶cie, tym samym nie by³ w stanie wyhamowaæ przed przej¶ciem dla pieszych, na którym znajdowa³a siê kobieta. Kierowca ciê¿arówki próbowa³ uciekaæ na pobocze jednak manewr ten siê nie powiód³ i tir potr±ci³ przechodz±c± kobietê.

Na miejsce zdarzenia przyjecha³o karetka pogotowia, wraz z ekipa medyczn±, która po zbadaniu kobiety stwierdzi³a zgon.

Aktualnie trwa postêpowanie wyja¶niaj±ce okoliczno¶ci tragicznego w skutkach wypadku.


wloclawek.info.pl, 02-09-2008r.

Nastêpne artyku³y

dsc_000 dsc_001 dsc_001
dsc_002 dsc_002 dsc_0030
  O P I N I E+ dodaj opiniê  

ex (02-09-2008, 14:16:56)
móg³ jeszcze szybciej jechac !!!
powinni obwodnice po¿±dn± zrobic we wloclawku to by nie bylo takich tragedi w ¶rodku miasta!!!

kieplinek (02-09-2008, 14:36:18)
s± pewne granice panowie redaktorzy których siê przekraczaæ nie powinno. Takich zdjêæ publikowaæ nie nale¿y...
jak ju¿ fotografowaæ to ¶wiadomie...

zak (02-09-2008, 14:43:40)
Tiry nigdy nie je¿d¿± po zabudowanym z dozwolon± prêdko¶ci±, zawsze jest to ok. 80km/h. Czy kto¶ widzia³ kiedy¶ jak TIRowiec dostaje mandat za przekroczenie prêdko¶ci w terenie zabudowanym ? Ja nigdy.


Dirty (02-09-2008, 14:47:49)
kieplinek, a ja uwa¿am, ¿e powinny byæ takie foty. Mo¿e one w koñcu albo wp³yn± na tych idiotów za kierownic±, albo dadz± do my¶lenia w³adzom miasta...

czytelnik (02-09-2008, 14:52:52)
nie ma ¿adnych granic w mediach keplinek, ju¿ od dawna, ludzie chca krwi i przemocy - to j± maj±
poza tym my¶le ¿e to jest w obowi±zku miejskiego portalu opisywaæ dok³adnie takie wydarzenia, w koñcu od tego s±, prawda?
a ¿e zdjêcia drastyczne? ja wiem? filmy po 20 sa bardziej drastyczne, kreskówki w kana³ach dla dzieci równie¿, tak wiêc nie dramatyzuj stary, takie ¿ycie-takie fakty


kieplinek (02-09-2008, 14:58:01)
jest pewna ró¿nica miêdzy opisaniem wydarzenia, a umieszczeniem takich zdjêæ - niestety - portal pokaza³ do jakiego dziennikarstwa ma blisko.
tragediê mo¿na pokazaæ szanuj±c ludzi których ona dotknê³a...


obserwatorka (02-09-2008, 14:59:46)
Do wiêzienia z Go¶ciem a nie za kierowanie siê bierze, i do¿ywotnio zakaz kierowania pojazdami (pewnie powie ze jecha³ zgodnie z przepisami !!!)
Niech POLICJA siê we¼mie wreszcie za tych WARIATÓW Z CIʯARÓWEK - na Toruñskiej to sobie wy¶cigi robi±. ¦MIERÆ W OCZACH.

marel (02-09-2008, 15:03:17)
kieplinek na tych fotkach malo co widac, jakby twarz pokazali to bys mogl sie obuzyc ale pokazana jest noga a reszta przykryta, zobacz na zdjeciu ile ludzi sie patrzy oni mogli, a my ktorzy pracujemy nie mozemy zobaczyc. dziwny jestes. moim zdaniem nic zlego nie ma na tych zdjeciach - no ale to moje pole widzenia

anka (02-09-2008, 15:07:41)
ja tam bylam i moim zdaniem policja nie jest przygorowana do takich rzeczy momentami jak wiatr wial to folia odlatywala i bylo widac cale cialo. Policja powinna miec jakies inne worki a nie taki male. ehhhh

normalny (02-09-2008, 15:08:09)
dok³adnie, ten go¶c po prostu p³acze bo jest zwyk³ym zawistnikiem, na fotach nic nie widac, wiec jakie uszanowanie cz³onków rodziny?? cz³owieku, silisz siê na wysokie uczucia robi±c z siebie nie wiadomo kogo.
ja nie jestem "¶wiêto......." sta³o siê nieszczê¶cie i tyle, ¿eby nie portal, to pewnie nawet by nikt nie wiedzia³ o tym...


xXx (02-09-2008, 15:08:17)
i to pod nosem Komendy Policji - mieszkam w pobli¿u tamtego skrzyzowania i niesety ale musi³ao kiedy¶ doj¶æ do takiej tragedji... TIRy ¶cigaj± sie lewym pasem aby mieæ przed sob± "czyst±" drogê i gni±t± w peda³ gazu ile maj± pod mask±... Policja oczywi¶cie problemu nie widzi bo pod latarni± najciemniej... wieczorem na parkingu przez pobliskim marketem "m³odzie¿ w szrotach" pali gumê z piskiem s³yszanym dalego za Komdend± lecz w budynku tym nikt tego oczywi¶cie s³yszeæ nie chce... ¶wiat³a instaluj± po jaki¶ dziurach a na tym skrzy¿owaniu oczywi¶cie nie mog±... ¿al.pl

-ehhhh (02-09-2008, 15:09:49)
kieplinek a telewizje ogl±dasz ??? i co tam widzisz same samochody i radiowozy ??? pomy¶l trochê zanim co¶ napiszesz

Keplin(ek) (02-09-2008, 15:14:20)
ziomek, jakby to wygl±da³o jakby¶ z meczu mia³ zdjêcia samych kibiców? obud¼ siê, to 21 wiek, tragedia jest codzienno¶ci±

krab (02-09-2008, 15:15:17)
dajcie kieplinkowi spokoj juz - chlopak chcial zaistniec w necie i mu sie nie udalo :P wydal tylko swoja opinie

Mitasubishi (02-09-2008, 15:19:44)
kieplinek to¿ to jest reporter, który robi zdjêcia na meczach Anwilu... etyka zawodowa jest mu znana i jako fachura swoj± opiniê przedstawi³... z innej beczki dodam: mam nadziejê ¿e te wszytskie CWL i inne CLI ze swoimi wiejskimi nawykami i umiejêtno¶ciami bêda teraz je¼dziæ normalnie

a¶ka (02-09-2008, 15:21:38)
Tak,do wiezienia go,zakaz prowadzenia dozywotnio,Tirowcy to wariaci,a osobowe to jezdza idealnie,a piesi to juz wogole swiete krowy,jeszcze mlodzi to sie rozejrza,ale starsi jak widza pasy to juz nic ich nie obchodzi,przejedzcie sie krolewiecka do poludnia,tam piesi sa najlepsi.Zanim wydamy wyrok na kierowcy,trzeba pomyslec,ze czasem jadac zgodnie z przepisami,nie ma szans wychamowac takiego kolosa.

Obserwator 2 (02-09-2008, 15:22:41)
Kieplinek - czy Ty na g³owê upad³e¶, czy Ty mo¿e têsknisz za cenzur±, nikt nic nie widzia³ i nic siê nie sta³o. Takie rzeczy trzeba pokazywaæ, mo¿e ruszy kogo¶ sumienie i co¶ zrobi. Portal widzê ¿e robi porz±dn± robotê i masz bie¿±ce wiadomo¶ci,zdjêcie w delikatny sposób ukaza³o tragedie ludzk± i o to chodzi..

NEGOCJATOR (02-09-2008, 15:24:07)
MIESZKAM W TAMTEJ OKOLICY I POWIEM WAM ZEBY PRZEJSC PRZEZ TE PASY TO TRZEBA ALBO WTARGNAC NA PASY I ZMUSIC KOGOS DO ZATRZYMANIA JEDNOCZESNIE UWAZAJAC CZY NA LEWYM PASIE KOLEJNE AUTO SIE ZATRZYMA³O ! Z TEGO CO WIDZE TIR JECHA³ LEWA STRONA JEZDNI.... DLACZEGO ??? ... BO MU SIE PEWNIE SPIESZY³O ! W TYM MIEJSCU JUZ DAWNO POWINIEN STAC SYGNALIZATOR ¶WIETLNY.... LUB TE¿ JAK TO SIE ROBI W CYWILIZOWANYCH KRAJACH PODZIEMNE PRZEJSCIE DLA PIESZYCH POD ULICA ! ! NIE DZIWI MNIE ZE KTOS ZGINA³ BO TAMTENDY AUTA JE¼DZA PONAD 80 KM/H ! ! ! W/G MNIE TO NAJGORSZE PRZEJSCIE DLA PIESZYCH WE W³OC³AWKU ! A DRUGA SPRAWA TO TO ¿E TIRY POWINNY MIEC ZAKAZ PORUSZANIA SIE W MIESCIE LEWYM PASEM !

zak (02-09-2008, 15:31:12)
a¶ka - nie ma usprawiedliwienia dla potr±cenia na przej¶ciu dla pieszych

Nuska (02-09-2008, 15:31:58)
Jak dotad od pokazywania tak drastycznych zdjec wypdkow nie ubylo, nikomu wyobrazni nie przybylo... A rodzinie poszkodowanej musi byc przykro, ze kazdy ciekawski sep z tej wsi oglada ich tragedie. Taki wypadek mozna pokazac subtelniej - chociazby wgnieciony samochod, slady hamowania na drodze, a nie cialo w za malym worku foliowym, co nie pozostawia sladu szacunku dla zmarlej. Dziwi mnie ze dorosli ludzie uwazaja ze w tym zdjeciu nie ma nic zlego. Totalna znieczulica i brak wyczucia.

-widz (02-09-2008, 15:41:02)
nie no bez komentarza -), tragedia sie wydarzy³a i to prawda ale nic tej kobiecie ju¿ ¿ycia nie wróci a pokazywanie tego typu zdarzeñ mo¿e spowodowaæ ze kto¶ w koñcu pomy¶li o czym¶ co mog³oby zapobiec takim nieszczê¶ciom na przysz³o¶æ. Jesli chodzi o ciemny worek to faktycznie policja powinna posiadaæ odrobinê wiêksze...

PM (02-09-2008, 15:41:52)
Przykre zdarzenie - to fakt, ale popieram a¶kê. Piesi s± za ma³o u¶wiadomieni. Dok³adnie jak opisa³a a¶ka - wchodz± na pasy nie zwa¿aj±c na zbli¿aj±ce siê auta, a samochód jest przecie¿ rzecz± martw± i przy najlepszych umiejêtno¶ciach oraz chêciach kierowca nie jest w stanie zatrzymaæ pojazdu. Piszê to jako pieszy, który unikn±³ ¶mierci pod ko³ami autobusu w³a¶nie z mojej winy. Jestem te¿ kierowc± prywatnego, osobowego samochodu i wierzcie mi - teraz dopiero poj±³em jak piesi s± nieodpowiedzialni.

jurek (02-09-2008, 15:52:46)
Ludzie ! Jacy uspieni piesi ? Mialem okazje byc tydzien w Holandii i tam kierowcy jak widza pieszego lub rowerzyste to maja noge na hamulcu bo jak spowoduje taki wypadek to od razu za kraty. A co do tirow i jedynki to jezdza jak i ile chca i to lewym pasem non stop. Dzialania policji to brak slów...

tomasz sz (02-09-2008, 16:03:40)
ciekaw jestem czy w³a¶ciciel portalu albo ten niby "reporter" opublikowa³ by te zdjêcia, gdyby na nich by³ kto¶ z rodziny?

Sêpy nie ludzie.

do zaka (02-09-2008, 16:15:35)
widaæ ch³opie, ¿e nie znasz realiów.

Wyobra¼ sobie: Jedziesz zgodnie z przepisami 50km/h. Doje¿d¿asz do przej¶cia przy którym stoj± ludzie i nic nie wskazuje ¿e zamierzaj± wchodziæ na pasy. Kiedy Ty wje¿d¿asz na pasy wkracza na nie jedna z tych osób i wpada pod Twój samochód. Ty jecha³e¶ zgodnie z przepisami i zachowa³e¶ szczególn± ostro¿no¶æ a mimo to przejecha³e¶ cz³owieka. i co kogo winiæ?

yar (02-09-2008, 17:19:54)
Czy was na kursie prawa jazdy nie uczyli my¶lenia za innych na drodze? Prawda jest taka, ¿e ka¿dego dochodz±cego do jezdni trzeba uwa¿aæ za debila i sprawdzaæ czy wejdzie na jezdniê czy nie. Sam dzisiaj mia³em przypadek w Golubiu-Dobrzyniu, gdzie dwie baby po 50-tce na czerwonym ¶wietle siê wpakowa³y prosto przede mnie. I pewnie gdyby nie to, ¿e to by³y ¶wiat³a i skrzy¿owanie sam mia³bym teraz przekichane. Bo czy 50 czy 40 czy nawet 30 km/h to i tak siê w miejscu nie zatrzymam.

Niestety ale je¶li kto¶ ma pod sob± 40 ton to powinien wykazaæ trochê wiêcej odpowiedzialno¶ci. A jak nie to niech idzie rowy kopaæ.

rysiek (02-09-2008, 17:46:31)
kieplinek idz sie podniecaj na Brzytwe i nie siej tutaj siary podrzedny fotoreporterze.na zdjeciach nie ma pokazanej twarzy ba nawet ciala wiec o co ci chodzi czlowieku? przyczepiasz sie do portalu za to ze pokazuje prawde? i za to ze ze ma odwage, a nie jak Q4 cenzuruje wszystko? daj se siana gosciu bo oleju w glowie za grosz a cwaniaczysz za czterech

Dirty (02-09-2008, 18:08:27)
"kieplinek to¿ to jest reporter, który robi zdjêcia na meczach Anwilu... etyka zawodowa jest mu znana"
buahaha, etyka zawodowa na meczach anwilu, buahaah, to chyba nie pokazywanie go³ych ³ydek koszykarzy i trzymanie palca w ty³ku prezesa...
poza tym uwa¿am, ¿e to fotograf robi zdjêcia, reporter nie jest od tego, co najwy¿ej fotoreporter. zgadza siê??
poza tym stary brawo, teraz ju¿ wszyscy wiedza dla kogo pracujesz (swoj± droga sza³u nie robisz z tymi fotami, i nie mówie tego z³o¶liwie - jedynie ten aparat zza tablicy cie ratuje), dumny jestes?? przecie¿ tylko o to chodzi³o...

Zbyszek (02-09-2008, 18:16:08)
Rysiek ----popieram Twoj± opinie, moim zdaniem powinno siê w miarê wszystko pokazywaæ ¿eby ludzi to ruszy³o, a co my wiemy co dzieje siê w Iraku, Afganistanie,ale wszyscy ¶pimy spokojnie bo tego nam nie pokazuj±. Pytam czy na tym portalu chcecie tak jak na s±siednim, je¶li tak to wyst±pcie o cenzora i ¿ycie bêdzie sielank±.

lusia (02-09-2008, 18:46:56)
nie ma siê czym podniecaæ, tu jest tyle informacji dziennie, ¿e temat ten zniknie najpó¼niej do czwartku

teletubi¶ (02-09-2008, 19:14:01)
kieplinek ma racje.

do teletubisia (02-09-2008, 19:23:14)
racja jest jak dupa - ka¿dy ma swoj±

zzz (02-09-2008, 19:36:38)
patrzac na te zdjecia to bym sie zastanowil czy on wogole chamowal , a moze tylko wymijal!

M (02-09-2008, 20:03:43)
Widze, ¿e dzieci neostrady maj± tu miejsce do popisu.

OBSERVER (02-09-2008, 20:37:32)
Na fotkach nie widaæ twarzy ofiary.Jednak mam nadziejê ¿e te fotki u¶wiadomi± odpowiedzialnym za ruch w mie¶cie to ¿e jest to jedno z najbardziej niebezpiecznych przej¶æ.Wcze¶niej s± ¶wiat³a,skrzy¿owanie a i tak debile zasuwaj± ze znaczn± prêdko¶ci±.Szkoda ¿e tak wiele ofiar ginie przez niefrasobliwo¶æ zarówno kierowców jak i Zarz±du Dróg Miejskich. Zwróæcie te¿ uwagê na jedno.Jak du¿o komentarzy tego wydarzenia.Mo¿e jednak dziêki temu fotografowi który poruszy³ tak wiele osób swoimi zdjêciami ocalone bêd± inne osoby.Mo¿e to wstrz±¶nie MZD i zrobi± co¶ ¿eby zapobiec takim sytuacjom.

Borys (02-09-2008, 20:54:15)
Jecha³em dzi¶ Toruñsk± w kierunku Anwilu samochodem osobowym 55 km/h.
Za mn± prawym pasem jecha³a policja.Lewym zasuwa³ TIR.Mia³ spokojnie 80-90 na liczniku.Tak± prêdko¶ci± mija³ "niebieskich" bez najmniejszej reakcji z ich strony....
Dopuki bêdzie przyzwolenie na jazdê tych kolosów po ulicach miast powy¿ej dopuszczalnej prêdko¶ci,doputy bed± gin±æ ludzie !!!

janopsik (02-09-2008, 20:56:36)
Niestety do europy nam daleka, ale nale¿y tu wspomnieæ, ¿e zbli¿aj±c siê w Niemczech do przej¶cia dla pieszych b±d¼ w okolic± ulicy jako pieszy zauwa¿ymy prawid³ow± reakcjê. Kierowcy staj± i przepuszczaj± ka¿dego pieszego (taka jest ich kultura). Niestety u nas jest inna mentalno¶æ, wrêcz chora mentalno¶æ bym to nazwa³. Ka¿dy chce byæ szybszy, przed kim¶ i nie zwraca na innych uwagê. Osobi¶cie 2 razy mia³em st³uczkê (z d... mi gara¿ zrobiono) bo przepu¶ci³em pieszego na przej¶ciu dla pieszych (Wronia-Chopina chocia¿ mia³ zielone i Wronia przy Kujawiance), ale tak ju¿ W³oc³awianie je¿d¿±. Co do tego przej¶cia potwierdzam wcze¶niejsze opinie... a¿ dziw ¿e wcze¶niej nie by³o to ¶miertelnego wypadku. To tak jak na przej¶ciu przy MCDonalds od strony Witosa. Tam przechodz±c trzeba dok³adnie spojrzeæ siê w lewo (id±c Okrzei w kierunku basenu) bo jak tylko kierowca na rondzie zobaczy brak samochodów na Okrzeii (z kierunku Torunia w kierunku £odzi) nie zwraca on uwagi na pieszych na przej¶ciu pod Hamburgerami... Mo¿e wreszcie powstanie jaka¶ m±dra komisja apolityczna przy UM z³o¿ona np. z radnych bezradnych, która to przyjrzy siê miastu jako miastu tak¿e dla pieszego... Trochê ¶wiate³, ale i kontroli patroli w cywilu (kilka mandatów dla pieszych za wtargniêcie na ulicê i kilka za nie ust±pienie pierwszeñstwa pieszym... Radio Gra mia³o kiedy¶ ¶wietn± akcjê promuj±c± uprzejmo¶æ kierowców, szkoda ¿e to tylko by³a jednorazowa akcja i nic w g³owach W³oc³awiakom nie zosta³o ;-(

avecezar (02-09-2008, 20:56:49)
kipikipilinek nie sezon basketowy to tak starasz sie zaistniec rusz ta t³usta dupe i zdjecia grzybow porób toc to sezon

mundurowy (02-09-2008, 21:56:25)
kierowcy mysla ze jak maja samochod to sa panam i na drodze. na pasach sie niezatrzymuja(zadko ktory) na swiatlach z przymusu. a dodam ze mysla ze wszedzie mozna parkowac sciezki rowerowe , chodniki. takich hamow trzeba tepic.

o (02-09-2008, 22:32:23)
czy kto¶ pomy¶la³ o tej kobiecie zabitej i jej rodzinie umieszczaj±c takie zdjêcia-.....!??????!!!!!!!!!! !¿enada brak s³ow

Qjawiak (02-09-2008, 23:21:19)
Media s± od tego aby trfia³y ze swoim materia³em do odbiorców i ci do których "nie trafia tre¶æ i forma" niech zmieni± sobie dostawcê informacji. Takie s± koszty postêpu niestety i nikt tego nie zmieni czy mu siê to podoba czy nie. Je¶li nie to poprostu pocichutku trzeba siê wycofaæ, bo s± i tacy, co aprobuj± pewne formy przekazu informacji i nie tylko. Po wypowiedziach w komentarzu tego artyku³u mo¿na kolaborant napisaæ o mentalno¶ci spo³eczeñstwa w Polsce- k³ótnie i zwady, bo moje zdanie jest primo!! Wiêcej tolerancji w stosunku do otoczenia!

bart (03-09-2008, 00:02:17)
ludzie o co wam chodzi tak naprawde nie widac w sumie nic na tym zdjeciu, a wy sie rozpisujecie jakby nie wiem co. nie podano tozsamosci nikt nie wie nic, twarzy nie widac, a ludzie ktorzy stali i sie patrzyli to ok? albo jadace samochody ktore sie zatrzymuja zeby popatrzec. Ehh przestancie w TVN pokazuj± o wiele gorsze rzeczy a wy zaraz tak piszecie. Po to sa media zeby pokazywac niektore rzeczy.

-... (03-09-2008, 02:59:25)
muszê przyznaæ ze ciekawie piszecie i z czê¶ci± opinii mo¿na sie zgodziæ, ze tragedia, ze zdjêcia wstrz±saj±ce, ze sie powinno lub nie powinno itd, ale mnie osobi¶cie razi inna rzecz mianowicie zabezpieczenie ofiar takiego wypadku. Czy naszego pañstwa nie staæ na nic lepszego od czarnego, za krótkiego worka przypominaj±cego worek na ¶mieci ? Czy nie mo¿na przykryæ ofiary jakim¶ p³ótnem, kocem lub czym¶ podobnym ? Mam nadzieje ze kto¶ to przemy¶li bo takie worki kojarz± sie tylko z jednym.

w³oc³awiak (03-09-2008, 10:31:31)
Te k*** tirowcy je¿d¿± zmêczone! czêsto sam by mnie nie jeden najecha³! ja bym da³ do¿ywocie!!!

EWA (03-09-2008, 12:49:34)
jestem zbulwersowana wypowiedziami poprzedników.w niedziele przechodzi³am przez te ulice i niestety czekali¶my z mê¿em i synem 5 minut aby przedostaæ sie na druga stronê.boje sie bardzo przeje¿d¿aj±cych tirów bo panowie nimi kieruj±cy nie zwracaj± uwagi na pieszych,a przecie¿ my poruszaj±cy sie po mie¶cie na nogach tez mamy na drodze jakie¶ prawa.napisa³ kto¶ ze najgorsze s± 50 letnie krowy które nie potrafi± zachowaæ sie na przej¶ciach.a ja uwa¿am ze panowie i panie za kierownica uwa¿aj± sie za ¶wiête krowy i traktuj± nas pieszych jak z³o konieczne.

Robert (03-09-2008, 16:21:20)
Tych sku*** pier*** i jeb*** tirowców nale¿a³oby punktowac podwójnie mo¿e by siê zastanowili gdyby nagle okaza³o siê, ¿e mog± w ka¿dej chwili stracic mo¿liwo¶c zarobkowania. Zabierac im prawko, niech zarabiaj± inn± prac± a nie morduj± niewinnych ludzi, ja wiem, ¿e nie wszyscy s± winni ale niestety ta z³a mniejszo¶c psuje opiniê reszcie. Sam je¿d¿ê osobówk± czêsto z CB radiem i s³yszê jak te gnoje wyzywaj± ludzi, ¿e ¶mieli zwolnic do 70 km/h na ograniczeniu do 50 km/h.

Karac sk***li z najwiêksz± surowo¶ci± !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

darek (03-09-2008, 17:10:59)
ludzie przeciez od dawna wiadomo ze nikt na odcinku od torunskiej do chopina nie jedzie z predkoscia 50km/h czy osobowy czy Tir.
- po pierwsze zamknac czesc trasy nr 1 prowadzacej przez W³oc³awek -> tragiczny stan drigi
- po drugie brawura kierowców
- po trzecie wtargniecia pieszych na jezdnie

Jezdze duzo po Polsce i widze jak ludzie przed maska samochodów praktycznie wchodza i mysla, ¿e sie zatrzyma niestety Tir to nie osobowy.

Wystarczy nawet stan±æ na tym skrzyzowaniu w godzinach co by³ wypadek i poptrzec na przejscie dla pieszych nie tylko kierowcy sa winni bo i piesi tez.

Nie broniac kierowcy Tira on siedzi wysoko i duzo widzi a kobieta przechodzaca przez pasy pradopodobnie wtargnela mu na jezdnie. Ale to nie nam to ustalac

Ja tylko prosz eo remont drogi numer 1 i usuniecie samochodów ciezarowych -> znalezienie innej drogi objazdowej.

Ale ja nic nie zrobie bo to niestety wladze slabo blokuja ta trase:/ zablokowac ja na kilka dni lub zamknac. Najlepsze wyjscie:)

kierowca123 (03-09-2008, 18:29:13)
A ja pomimo tego, ¿e kierowca tira przekroczy³ prêdko¶æ (tak mówi± tylko ¶wiadkowie którzy maj± radar w oczach) postawi³ bym siê w³a¶nie za nim dlatego, ¿e we w³oc³awku mieszkaj± sami bezczelni i niekulturalni ludzie. Otó¿ dlatego, ¿e zarówno piesi jak i rowerzy¶ci we w³oc³awku potrafi± wtargn±æ na przej¶cie dla pieszych 5 metrów przed nadje¿d¿aj±cym samochodem, a co gorsza nie upewniaj±c siê czy czy zbli¿a siê inny pojazd. I tutaj mamy praktyczny skutek takiego wtargniêcia. Co gorsza takich tragicznych wypadków bêdzie wiêcej. No oczywi¶cie zaraz pojawi± siê komentarze krytykuj±ce moj± osobê, dlatego ¿e wszyscy komentuj±cy powy¿ej to zwykli rowerzy¶ci i piesi (którzy rzecz jasna s± pewni ¿e ta kobieta nie wesz³a pod tira, a ja w to w±tpiê) którzy nigdy nie znale¼li siê w sytuacji takiego kierowcy jak ten nieszczêsny z DAF'a. Obje¼dzi³em ju¿ wiele miast w Polsce i tylko w naszym w³oc³awku ludzie w³a¿± prosto pod samochód. Fakt- szkoda tej kobiety,ale nic ju¿ jej ¿ycia nie wróci. Ludzie rozejrzyjcie siê jak przechodzicie przez jezdniê, mo¿e nie bêdzie wiêcej takich smutnych wiadomo¶ci.

A je¶li chodzi o rowerzystów, to kierowcy uwa¿ajcie na nich ze zjazdu ze ¶cie¿ki rowerowej z lasu w michelinie (ze zjazdu od falbanki tak¿e ale w michelinie szczególnie)- oni po prostu jak gdyby nigdy nic rozpêdzeni zje¿d¿aj± ze ¶cie¿ki bez ¿adnego upewnienia siê. Takiej bezmy¶lno¶ci i g³upoty jeszcze nigdzie nie widzia³em- ludzie wy po prostu sami prosicie siê o tragediê, a pó¼niej rozpacz i ¿al do kierowcy ¿e nie zareagowa³.

darek (03-09-2008, 21:57:09)
dlaczego skrytykuja ja tez nawioza³em do tego, ze piesi wchodza przed sama maska dos³ownie wiec moglo i tak byæ, wiec ja nie bronie ani kierowcy ani pieszego bo pewnie piszy winny no i ierowca bo przekroczyl predkosc...

no coz o rowerzystach nie bede wspominal bo pomimo ze drogi rowerowe maja na nie ktorych odcinkach to i tak korzystaja z ulicy...

Chris (04-09-2008, 13:17:32)
Brak rozs±dku pieszych najlepiej widaæ na ul. Promiennej kiedy ludzie wysiadaj± z autobusu na przystanku naprzeciw Ró¿y Wiatrów. Wtedy ca³a gromada wali zza autobusu na drug± stronê ulicy nie patrz±c czy co¶ jedzie chocia¿ przej¶cie jest 50m dalej. A pó¼niej jak siê kogo¶ potr±ci to oczywi¶cie wina kierowcy

zak (04-09-2008, 15:10:25)
odpowied¼ dla: do zaka (02-09-2008, 16:15:35)
Przeczytaj rozdzia³ drugi kodeksu drogowego
Art. 13. 1. Pieszy, przechodz±c przez jezdniê lub torowisko, jest obowi±zany zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ oraz, z zastrze¿eniem ust. 2 i 3, korzystaæ z przej¶cia dla pieszych. Pieszy znajduj±cy siê na tym przej¶ciu MA PIERWSZEÑSTWO przed pojazdem.
Pamiêtaj, nie chodzi o znajomo¶æ realiów tylko przepisów.

-->> zak (05-09-2008, 19:25:35)
"Ma pierwszeñstwo" nie oznacza zgody na wtargniêcie na jezdniê tu¿ przed zbli¿aj±cym siê pojazdem, a tak niestety siê dzieje. Si±d¼ za kó³ko a przekonasz siê, ¿e do takich sytuacji bardzo czêsto dochodzi. S±dzê ¿e jeste¶ teoretykiem albo niedzielnym kierowc±.

A co do zdjêæ to powinny byæ zamieszczane, aby piesi mieli wiêcej wyobra¼ni.

kenaj (06-09-2008, 23:42:01)
Ci niegrzeczni piesi!Taka siê wywi±za³a dyskusja.Jednak ta nieszczêsna kobieta potr±cona zosta³a w po³owie przej¶cia.Wiêc jak mo¿na mówiæ o wtargniêciu?

ktos (07-09-2008, 20:18:37)
to by³a moja dalsza ciocia, straszny dramat przezywaja jej dzieci....

Micha³ (08-09-2008, 02:41:53)
jechalismy przez wloclawek wtedy i widzielismy jak zabierali zwloki....wspolczuje

  
  
Kontakt - Reklama - Listy, Opinie, Sugestie - O Nas - Info dla Firm - Regulamin - Wspó³praca
W³oc³awski Portal Informacyjny
Copyright © 2007 W³oc³awski Portal Informacyjny