Ze Stonoga jest tylko jeden...

Ze Stonoga jest tylko jeden problem...

https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/s720x720/11541978_870790719668118_1349668697117912154_n.jpg?oh=21b3c908c9eea224e4fe92f4199ad799&oe=56259275

4 komentarze

george best

To nie problem dziś dzięki niemu odzyskała swoje dzieci Pani Ania zabrane przez Towarzyszkę .Dlaczego nie piszą o tym w mediach jak zabiera się dzieci rodzicom i daje w ręce rodzin zastępczych na jedno dziecko 4 tysie co miesiąc a łachudry traktują je gorzej niż miały.

1 5
ID:67031

ozon

Dzieci w przedszkolach już wiedzą ,ze służby rozsadzają Polskę od środka i harcują niczym myszy w zbożu.
Tylko naiwni lub nierozgarnięci uważają ,ze jest inaczej. "domowego złodzieja" trudno upilnować.
Dla mnie są to stalinowskie metody .
Wogóle to ta zjednoczona prawica pod wodzą Jarosława K. pachnie bolszewizmem- wystarczy posłuchać pani Szydło i innych "obrońców uciśnionych".
Nie znam się na wędkowaniu ale chyba nie najlepszą przynętą jest stonoga? sama w sobie obrzydliwa- jak każdy robal - no i ten kto zakłada ją na haczyk mało wrażliwy jest - w każde szambo łapę włoży i pomiesza- widać lubi ...Jednak niech uważa bo żle wypatroszona ryba spowoduje ,ze własnoręcznie założonym robalem wędkujący się zakrztusi- to tylko kwestia czasu.!!

6 0
ID:67034

gumol wylogowany

do @zxxc - nie dosyc ze to fotomontaz to jeszcze kiepskiej jakosci. moje dzieciaki lepszy w pant-cie y zrobily. Nie jestem zwolennikiem stonogi ale Trolli to wogole nie lubie

3 1
ID:67038

george best

@~ozon: Nie pchaj Kaczyńskiego do prawicy bo to nie jest żaden prawicowiec.PiS to taka partia socjal-katolicka.Prawica to Korwin Braun .

0 0
ID:67054


Znam i akceptuję regulamin portalu

włocławianie piszą

Włocławek

Włocławek

Podyskutuj o Włocławku, poznaj swoich sąsiadów.

Dom i mieszkanie

Dom i mieszkanie

Budujesz, kupujesz, urządzasz? Poradź innym i znajdź radę dla siebie.

Sport i rekreacja

Sport i rekreacja