jestem przyszłym kierowcą i staram się o tak zwane prawko...

jestem przyszłym kierowcą i staram się o tak zwane prawko i co jest dla mnie szokiem podobno niemożna wprowadzać nas w błąd przy wydawaniu tz. poleceni ,o tusz można i proszę mieć się na baczności, a i zapoznajcie się z przepisami ruchu drogowego bo egzaminatorzy (oczywiście co niektórzy mają z tym problem) ale mimo to pozdrawiam ich wszystkich.

7 komentarzy

kierowca kat "C"

Ostatnio zdawałem na kat "C" i pan egzaminator Arkadiusz W. stwierdził że wymusiłem pierwszeństwo i zakończył egzamin, chociaż nie było to udowodnione bo z później oglądanego nagrania też nic nie wynikało. No więc po przerwanym egzaminie pan Arkadiusz W. wsiada za kierownicę i co? I dokonuje podwójnego wymuszenia (jak byk jest na filmie) i zatrzymuje się w miejscu w którym obowiązuje znak B-36 (ZAKAZ ZATRZYMYWANIA). Fakt autentyczny.

0 0
ID:8584

k-B

Przeczytałam pana komentarz tak sobie myślę że egzaminatorzy czują się jak car i bóg i ich dobrą wolą jest to że ten zda a ten nie może odważy się na skomentowanie tego jakiś pan egzaminator lub ktoś z WORDU .Z tego co wiem to i tak są w większości wyrozumiali i oblewają takiego (delikwenta)na sam koniec i to z taką pewnością siebie.

0 0
ID:8588

obserwator-prowokator

O jaki tusz Ci chodzi, bo doprawdy nie wiem? Jeśli Twoja wiedza z zakresu prawa ruchu drogowego i zasad techniki jazdy jest taka jak znajomość podstawowych zasad ortografii i interpunkcji rodzimego języka, to nie wypada mi nic więcej niż tylko pogratulować oraz życzyć wytrwałości i sukcesu, a droga przed Tobą - jak sądzę - bardzo długa, trudna i żmudna.

0 0
ID:8616

rozżalona