Ciekawi mnie,kiedy CHAMSTWO z bloku przy Ostrowskiej 32...

Ciekawi mnie,kiedy CHAMSTWO z bloku przy Ostrowskiej 32 nauczy się śmieci wrzucać do pojemników w wybudowanym śmietniku a nie zostawiać je przed drzwiami tegoż śmietnika !?Kłódka nie wisi tam dla ozdoby i jeśli nie ma się klucza,to należy go sobie dorobić !!!Dotyczy to szczególnie nowych mieszkańców tego bloku ale i"starzy"mieszkańcy nie są bez winy.!!!Blok i jego otoczenie to nie jest obora za którą się wszystko wyrzuca !!!!

3 komentarze

mariusz

Ręce człowiekowi opadają gdy czyta taki tekst.Gratuluję wysokiego poziomu kultury i dbałości o czystość.Urodziłem się we Włocławku i mieszkałem tutaj trzydzieści lat.Właśnie na Ostrowskiej.Zbudowałem dom i mieszkam sobie na wsi.Na całe szczęście.Nie jestem rolnikiem więc obora jest mi zbędna,ale chyba sobie wybuduję ażebym miał gdzie "wszystko" wyrzucać.Z poważaniem....

0 0
ID:754

szuja

Wychodzi ,że wszyscy z Łanowej wyrzucali kiedyś śmieci za oborę czy do obory. No bo skąd by wiedzieli o tym fakcie.

0 0
ID:755

Łanowa.

A czyż większość mieszkańców tego bloku i Łanowej nie miała obór w swoich wiejskich"posiadłościach"?Tylko jedni nauczyli się kultury a zamiłowanie do-za przeproszeniem-syfu,pozostało nadal.Więc "szujo" się nie obrażaj.A jak nie wierzysz,to przejdź się codziennie łanową pod wieczór na przeciwko weterynarza a sam się przekonasz.

0 0
ID:773


Znam i akceptuję regulamin portalu

włocławianie piszą

Włocławek

Włocławek

Podyskutuj o Włocławku, poznaj swoich sąsiadów.

Dom i mieszkanie

Dom i mieszkanie

Budujesz, kupujesz, urządzasz? Poradź innym i znajdź radę dla siebie.

Sport i rekreacja

Sport i rekreacja

Porozmawiaj o sporcie i jak aktywnie spędzasz czas.

Towarzyskie

Towarzyskie

Poznaj i porozmawiaj z nowymi ludźmi.

Motoryzacja

Motoryzacja

Podyskutuj o samochodach i motocyklach.

Inne

Inne

Rozmowy na różne tematy

Hydepark

Hydepark

Rozmawiaj na wszystkie tematy

O portalu

O portalu

Podziel się pomysłami, które ulepszą portal.