Pan prezydent dostał podwyżkę, bo przecież mu się...

Pan prezydent dostał podwyżkę, bo przecież mu się słusznie należy. A co z ludźmi bez pracy? Skończyłam wyższe studia i w naszym mieście nie mogę dostać pracy. W końcu nie po to się uczyłam żeby iść do reala za kasjerkę. Mam małe dziecko, które wyrasta z ubranek, potrzebuje jogurtu, jakiejś zabawki. Nie chcę żadnej zapomogi z pomocy społecznej. Chcę pracować. Tylko czy naszego prezydenta, radę miasta czy innych posłów to obchodzi. Jak dotąd widzę, że nie.

5 komentarzy

zbuntowany_kaloryfer

Spotyka kumpel kumpla.
- co u Ciebie?
- a wiesz, studiuję aż trzy kierunki jednocześnie! Filozofię, historię Armenii i oceanografię! Musisz wiedzieć, że to świetne kierunki - niesamowicie poszerzają horyzonty i wiedzę w tylu różnych kierunkach!
- a gdzie dostaniesz potem pracę?
- stary, na wszędzie: w hipermarkecie, jako pomocnik na budowie, w zieleni miejskiej, jako kanar, jako stróż nocny, przy składaniu długopisów..!

12 1
ID:23814

dzonny_killer

#Kikol - jeśli naprawdę chcesz pracować, to i kasa w realu na początek nie straszna. Zacznij, zdobądź doświadczenie i dalej szukaj, ale już czegoś lepszego! Ponadto nie napisałaś jakie studia skończyłaś, a to dość istotne... ani bezradnych eseldowskich tacy jak Ty, ja, czy Szanowny Kaloryfer nie obchodzą :(

2 2
ID:23819

Pytanie

Chcesz pracować - zapisz się do partyi trzymaj palec w słusznym miejscu ,twarz stracisz ,ale zyskasz pracę .Lub zostań fachowcem i opuść to miasto- zyskasz pracę ,uznanie i .....palec będzie czysty ....

7 2
ID:23827

szuja

Ludzie co wy chcecie i czego się czepiacie.Przemiany rewolucyjne solidarności wymagają po-święceń.Hahaha

2 3
ID:23835

jaś

Gdybyś była koleżanką K.K. - praca murowana !!!

1 0
ID:23885

Znam i akceptuję regulamin portalu

włocławianie piszą

Włocławek

Włocławek

Podyskutuj o Włocławku, poznaj swoich sąsiadów.

Dom i mieszkanie

Dom i mieszkanie

Budujesz, kupujesz, urządzasz? Poradź innym i znajdź radę dla siebie.