Poprosiłam znajomego by polecił mi dobry i nie za drogi...

Poprosiłam znajomego by polecił mi dobry i nie za drogi serwis komputerowy,owszem polecił mi serwis D..... na promiennej serwisant po przekazaniu mu informacji co dolega w komputerze stwierdził,że da się to tego samego dnia naprawić i tak się stało za naprawę policzył sobie 40zł nie drogo rzeczywiscie po przyjściu do domu z komputerem stwierdziłam,że nadal jest ta sama usterka co była zadzwoniłam do tego serwisu a tamten facet powiedział mi,że u mnie na lini internetowej jest coś nie tak skoro u niego komp dobrze działał.NASTĘPNEGO DNIA ZADZWONIŁAM DO SATFILMU i po przyjściu fachowca za firmy okazało się,że u mnie jest wszystko okej.Otóż nastepnego dnia udałam się z powrotem do d.....-u z prośbą o przybycie serwisanta do mojego domu i tak się nie stało serwisant mnie poprostu olał kazał mi przynieśc kopmuter do niego z powrotem i tak zrobiłam i co się okazało,że kopmuter u niego działa bardzo dobrze i z własnej inicjatywy włożł mi do komputera dodatkową pamięć z czym mój komputer sobie nie poradził poprostu nie mogłam go właczyc do sieci.Serwisant d...... po rozmowie telefonicznej powiedził mi tylko tyle żebym wyjeła sobie tą dodatkową pamięć wektra a komputer zacznie ponownie działac i tak było.Wściekła jak osa znalazłam w internecie inny serwis komputerowy okazało się,że po rozmowie telefonicznej z tamtym serwisantem fachowiec wiedział co dolega mojemu koputerowi fakt,że facet męczył się z kopmuterem około godziny,ale zrobił i jestem z tego bardzo zadowolona i zapłaciłam mu tylko 30złotych o 10 zł taniej niz facet z serwisu D...... Nastepnego dnia poszłam to starego serwisanta i powiedziałm mu,że jest dla mnie nieudacznikiem i skierowałam sprawe do rzecznika konsumentów facet zrobił taką minę jakby zobaczył jakąś zjawę.Pisze to dlatego żeby innych ludzi ostrzeć przed seriwsem D...... na promiennej lepiej tam nie zanoic komputerów bo straci się nie tylko kase,ale i nerwy

13 komentarzy

abcde

Brawo! Jedna z pierwszych osób, które oprócz opisania sytuacji skierowały sprawę do rzecznika. Serwisant myślał, że olejesz sprawę i po prostu naprawisz kompa w innym serwisie a on za nieróbstwo dostanie kasę. Teraz będą mu portki latały i zastanowi się dwa razy czy warto oszukiwać klienta. Jeszcze raz brawo!

10 3
ID:44881

solidarny

A ja miałem taki przypadek ,że informatyk siedział przy kompie i skanerze pół dnia i za cholerę nie mógł uruchomić maszynerii. Zawiozłem kompa i skaner na Promienną. Gdzie okazało się ,że do tego skanera powinien być inny przewód niż był od starego.

6 5
ID:44882

Koalicja Moherowa

Bardzo dobrze ,że napisałaś o tym ,takich partaczy powinno się omijać dalekim łukiem.

3 2
ID:44884

antekbosy

Czytałem ze zgrozą, oszukali Cię na 10 zł, tylko kto?

7 4
ID:44885

Daniel

Nie chcę bronić żadnego serwisu, ale, a komputerami jest czasami jak z człowiekiem. Nie zawsze udaje się za pierwszym razem wystawić trafną diagnozę i "uleczyć" sprzęt :) Wiem coś o tym bo jestem informatykiem z niemałym już stażem (co prawda bardziej programista niż serwisant, ale i tak sporo wiem w temacie). Często bywa tak, że to sam klient jest sobie winienm wszak wszyscy nie mogą się na wszystkim znać. Nie twierdzę, żę tak było w tym przypadku, bo wyjęcie czegoś z komputera co niby serwisant dał w gratisie ... troche nei chce mi się wierzyć, żeby za 40zł była usługa + gratis :D Gość albo olał temat albo nie wiedział co robi.

7 0
ID:44888

?????

Czy ktos widzial ostatnio uczciwych serwisantów ? Chyba obok prawdy uczciwość w Polsce stała się towarem deficytowym .Tylko dlaczego tak się dzieje ? Oddając w Niemczech auto do serwisu jestem pewien że zrobią wszystko by było sprawne zgodnie z cennikiem bo...... moge potem pojechać na przegląd i przy najmniejszej fuszerce serwis traci autoryzację ,a w Polsce ? A w Polsce tak jak sara opisała .

6 3
ID:44889

abcde

@~solidarny: A przypadkiem tam nie pracujesz? Pewnie jesteś tam pomagierem i dostałeś od szefa zadanie, żeby napisać takiego posta.

2 5
ID:44890

solidarny

@~abcde:
Odpowiem ci też pytaniem . Po ile za rozum płaciłeś i w jakim był gatunku ?

3 2
ID:44891

abcde

@~solidarny: Za pensję z serwisu na Promiennej raczej ci nie wystarczy.

1 2
ID:44893

Daniel

Sam pracuję w sklepie komputerowym we Włocławku, nie chwaliłem się wcześniej, bo wiedziałem, że zostanę zminusowany i zakrzyczany :) Co do uczciwości to są takie firmy/serwisanci, jednak czasami klienci robią antyreklamę bo np. nie dostali kredytu... a to nie nasza wina, że bank nie przyznał... wina często leży po dwóch stronach, nie zawsze serwisant ma rację ALE klien często nie potrafi określić co tak naprawde dzieje się ze sprzętem. Inni mają problemy z elektroniką, bo mają kiepską instalacją elektryczną w domu i komputery głupieją (przypadek z zazamcza, gdzie skoki napięcia wachały się od 110 - 250V)... tak węc bierzmy zawesze poprawkę na to kto (klient serwisant) mówi :) Ale zgadam się, że są we Włocławku ludzie którzy chcą cię szybko na nas, klientach dorobić :)

6 1
ID:44895

zxxc

50% problemów sprzętowych z pracą kompa to zasilacz marki "zasilacz", tracer, super power i inna chińszczyzna. Na zasilaczu nigdy nie warto oszczędzać i lepiej dać 150zł za 400 wat niż dać 90zł za "500" ;)

Na następnym miejscu jest ram i sytuacja analogiczna. Kupuje się chińskie kości bez naklejek to się cierpi.

Wniosek? Jeśli sprzedawca chce ci sprzedać super sprzęt który udźwignie najnowsze gry i mówi że takiego kompa złoży za 1500zł to KŁAMIE i zmieniajcie sklep, bo albo komp starczy do worda i excella, albo właduje tam masę chińszczyzny z najniższego sortu i reklamacje co miesiąc-dwa staną się normą ;)

Ze stacjonarnymi komputerami zasada jest prosta. Im więcej wydasz na podzespoły tym dłużej i z mniejszą szansą na awarię taki zestaw podziała. A komputer jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo.

Rozważcie też czasem że serwisant też człowiek, i jak widzi komputer z samym chińskim syfem w środku, to jeśli nawet nie wiadomo jak bardzo jest pro, z takim kompem szanse na dojście od ręki "co jest grane" nie koniecznie może się ograniczyć do jednego podejścia, ale po to są programy do testowania żeby to wychwycić a nie oddawać zepsuty komputer ;)

A co do fachowości serwisanta... Podsumujmy to tak: jaka firma taki serwisant ;)

5 1
ID:44896

Oczytany

~ solidarny, informatyk nie jest od naprawiania skanera, tym bardziej od naprawy komputera. Informatyk na kompie zna się tak, jak wół na gwiazdach, a ja, na kwadraturze koła.

0 3
ID:44901

solidarny

@~Oczytany:
Dobra,dobra ,doskonale wiesz o co chodzi i nie pal........

3 0
ID:44906


Znam i akceptuję regulamin portalu

włocławianie piszą

Włocławek

Włocławek

Podyskutuj o Włocławku, poznaj swoich sąsiadów.

Dom i mieszkanie

Dom i mieszkanie

Budujesz, kupujesz, urządzasz? Poradź innym i znajdź radę dla siebie.

Sport i rekreacja

Sport i rekreacja

Porozmawiaj o sporcie i jak aktywnie spędzasz czas.

Towarzyskie

Towarzyskie

Poznaj i porozmawiaj z nowymi ludźmi.

Motoryzacja

Motoryzacja

Podyskutuj o samochodach i motocyklach.

Inne

Inne

Rozmowy na różne tematy

Hydepark

Hydepark

Rozmawiaj na wszystkie tematy

O portalu

O portalu

Podziel się pomysłami, które ulepszą portal.

WOLNE MEDIA