pracuję na stacji L...S. tak na prawdę to staż z Urzędu...

pracuję na stacji L...S. tak na prawdę to staż z Urzędu Pracy, ale nie wiem co zrobić. pracuję jako stażysta 12 godzin. z tego co mi wiadomo stażysta nie może tyle pracować. każdy stażysta powinien pracować 8 godzin dziennie. za nadgodziny pieniędzy nie dostaję. ta stacja nie ma podpisanej żadnej umowy z Urzędem Pracy o tym że stażyści u nich mają pracować 12 godzin. nikomu nie polecam tej stacji. wykorzystują stażystów na wszystkie możliwe sposoby. nie wiem co mam robić. zrezygnować nie mogę, bo wyrejestrują mnie. mieliście podobne sytuacje ?

9 komentarzy

abcde

Gadasz jak potłuczony. Piszesz, że jesteś na stażu z UP a UP nie ma z nimi podpisanej umowy. Ciekawe jak to możliwe. Najpierw się dowiedz na jakim stażu jesteś, jeżeli się okaże, że z UP to idź do nich i powiedz, że pracujesz po 12h/dobę to staż zostanie przerwany a Ciebie nie wyrejestrują. Najpierw ludzie podpisują umowy a myślą po fakcie i się dziwią, że zostali oszukani.

8 1
ID:47648

zdziszek

idz do urzedu i zglos

8 0
ID:47649

?????

A zgłosiłes to do PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY ? Bo we Włocławku to norma w pizzeriach, fastfudach np koło wzorcowni pracownicy tyrają po 12 lub 16 godzin ZA DARMO !!! a PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY TEGO NI KONTROLUJE !!! Chyba że ktos narobi szumu w warszawskiej centrali PIP -no to wtedy ruszą na kontrolę .

7 1
ID:47651

Zyga

W PUP we Włocławku przyjmuje radca prawny. Myślę, że w/w sprawę
należy tam wyjaśnić.

11 0
ID:47655

Ja