orientuje się ktoś może, gdzie we włocławku pracują...

orientuje się ktoś może, gdzie we włocławku pracują najlepsi (do tego uczciwi) mechanicy samochodowi? (chodzi mi o fachowców, a nie o "paprochów" generujących koszty)

6 komentarzy

bogdan

Tak jest taki warsztat . Mechanik z elektrykiem. Elektryka znam od 25lat jeszcze z Polmozbytu. Jest to uczciwa firma . Mogę dać słowo honoru.Nigdy nie zostałem zrobiony w bambusa. Podaję nr kom.604-117-912 .Komórka jest odbierana tylko w godzinach od 9.00- 15.00

0 0
ID:662

OBSERVER

Jedź do warsztatu za cmentarzem komunalnym.Wjedź w bramę i tam znajdziesz zakład.Sam przetestowałem już klika warsztatów i jestem zadowolony z tego mechanika.Pozdrawiam

0 0
ID:663

anty

zależy co potrzeba, ale od pomp wtryskiwaczy i silników diesla (głównie starszych, choć nie tylko) jest jeden facet w mieście - nazywa się Składanowski, ma zakład w okolicach skrzyżowania Ostrowskiej / Żelaznych Wód i jest najprawdziwszym magikiem. diagnozuje na podstawie przedstawionych objawów i nigdy się nie myli. polecam z czystym sumieniem!

0 0
ID:674

wert

Na Składanowskiego bym uważał mnie władował na duże koszty zakładając uniwersalną sonde lambda.Teraz korzystam z usług mechaników z ALMY przy dworcu może drodzy ale jak narazie skuteczni.

0 0
ID:675

skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!

a ja wiem kogo nie warto polecić - gościa na Zbiegniewskiej przy żużlowce, za samo dzień dobry już płacicie

0 0
ID:736

Ktoś

Dopiero przeczytałem, w całej rozciągłości Cię popieram byłem tam ze 3 lata temu, widać się nic nie zmieniło.

0 0
ID:744


Znam i akceptuję regulamin portalu

włocławianie piszą

Włocławek

Włocławek

Podyskutuj o Włocławku, poznaj swoich sąsiadów.

Dom i mieszkanie

Dom i mieszkanie

Budujesz, kupujesz, urządzasz? Poradź innym i znajdź radę dla siebie.

Sport i rekreacja

Sport i rekreacja

Porozmawiaj o sporcie i jak aktywnie spędzasz czas.

Towarzyskie

Towarzyskie

Poznaj i porozmawiaj z nowymi ludźmi.

Motoryzacja

Motoryzacja