Dzisiaj ok. godziny 18.00 u zbiegu ulic Planty i Kaliskiej o...

Dzisiaj ok. godziny 18.00 u zbiegu ulic Planty i Kaliskiej o "mały włos" nie straciłem życia. Przechodziłem przez ulicę na zielonym świetle, gdy nagle przekroczył to skrzyżowanie, na czerwonym świetle dla niego, terenowy samochód na włocławskiej rejestracji. Udało mi się odskoczyć w ostatniej chwili. Długo po tym nie mogłem się uspokoić. Apeluję do naszej POLICJI - Zwalczajmy takich piratów z całą surowością. Sam od wielu lat jestem kierowcą i coś takiego nie mieści się w mojej głowie, choć ostatnio widziałem wiele takich przypadków. STOP CHAMSTWU, GŁUPOCIE I PIRACTWU NA NASZYCH ULICACH - M.L.

8 komentarzy

Stacha

Na skrzyżowaniu Warszawska -Szopena-Królewiecka-Starodębska to normalka-nawet autobusy MPK jeżdżą na czerwonym- o chamstwie nie wspomnę- szczególnie kierowcy w "furach" CW.Tyle razy pisałam i co... cisza.

2 1
ID:24819

Pytanie

Możesz podać ten nr rejestracyjny ku przestrodze innych ?

3 0
ID:24821

piwo$z

@Pytanie
Jasne.... człowiek ledwo z życiem uchodzi a ty jeszcz mu karzesz numery zapamiętać.

3 1
ID:24824

negocjator

w niedziele wyjeźdzając z reala gość też ciemną terenówką z pasa do skrętu w prawo pojechał sobie w lewo ... bo mu sie nie chciało czekać jak wszyscy normalni kierowcy ... takich debili powinni tępić i zabierać prawa jazdy za takie manewry ...

1 0
ID:24828

asia

A policja mogłaby wyciągnąć konsekwencje od tego kierowcy. Są tam przecież kamery.

1 0
ID:24831

negocjator

Wronia / Okrzei ... tam się cuda dzieją ... ile razy bym nie jechał w lewo na wiadukt tyle razy wyjeźdzają auta na czerwonym świetle we Wronią ... albo w lewo w Okrzei ... proponuję tam monitoring i wysyłać materiały filmowe wraz z mandatami do kierujących ... aaaa i zapomniał bym o cwaniakach przy zwężce na lewym pasie na Okrzei którzy nie chcą stać na pasie prawym w długiej kolejce tylko jadą pasem do skrętu w lewo następnie wracają na pas do jazdy na wprost !

1 0
ID:24834

zxxc