Mam mamę która choruje na nowotwór złośliwy od zeszłego...

Mam mamę która choruje na nowotwór złośliwy od zeszłego roku czy bardzo kochacie swoje mamy.mam 11 lat i co dalej proszę o wsparcie jestem dobrym uczniem

14 komentarzy

matka

Myślę, że tak samo jak ty mocno kochasz swoją mamę, tak ona kocha ciebie. Ty dajesz jej siłę do walki z chorobą i jesteś dla niej najważniejszy.
Porozmawiaj z mamą ona zapewne postara się odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania. Poproś o rozmowę pedagoga w szkole lub psychologa, porozmawiaj z tatą, lub babcią, możesz poprosić o pomoc również księdza lub katechetę.
Nie martw się, medycyna jest na wysokim poziomie, mama sobie poradzi z chorobą

11 1
ID:33906

Zibi

Współczuję Tobie z całego serca. Jest drugi rodzic?

8 0
ID:33907

dzonny_killer

a jak można Ci pomóc? może zgłoś się osobiście do Redakcji? napiszą o Tobie artykuł i może ludzie o dobrych sercach zaktywizują się...

7 1
ID:33909

Sławek Bieńkowski

Witam

Jeżeli mogę jakoś pomóc proszę o kontakt.
[email protected]

Pozdrawiam
Sławek Bieńkowski

9 4
ID:33911

kas

Mam nadzieje ze Twoja Mama wyzdrowieje, nie mozna tracic nadzieii. Duzo wiary i sily Ci zycze. Musisz byc dzielny i wspierac mame. Wierze ze wszystko bedzie dobrze.

7 0
ID:33912

Alicja Gdańska

Jeśli jest Wam smutno, zapraszmy do księgarni na Zazamczu, tworzymy takie ciepłe miejsce dla chorych na raka . Zapraszamy od 10.00 do18,00, można u nas siedzieć cały dzień, mamy dla gości kawę, herbatę, kanapę, i książki do czytania bez kupowania. Miejsce wymyśliła chora przyjaciółka.
Pozdrawiam
Alicja Gdańska

6 0
ID:33914

Ada

Konkretnie to zwroc sie do Urzedu Gminy gdzie mieszkasz tam sa pracownicy odpowiedzialni za akcje socjalna. Powinni pokierowac Toba. Czy macie jakas bliska rodzine ? Panie Prezydencie, prosze pomoc temu chlopcu.

3 0
ID:33916

szuja

A mnie się wydaje ,że "uczeń" jaja sobie robi i tyle.Możesz iść w tej sprawie najlepiej do Proboszcza.

5 4
ID:33930

Borixon

@szuja: ty to jednak jesteś szują

3 3