Włocławek promuje się w telewizyjnym cyklu
Trwa marszałkowski pilotażowy program kreatywnej promocji związanych z naszym regionem marek, w którym narzędziem jest fundusz umożliwiający ich lokowanie w tego typu produkcjach.
Budżet tego przedsięwzięcia to blisko 3 miliony złotych. Podpisano już 11 umów o dofinansowanie na łączną wartość 760 tysięcy złotych, a w przygotowaniu są trzy kolejne.
Są jeszcze pieniądze do wzięcia, nabór nadal trwa, oferowane wsparcie wynosi 70-95 procent kosztów. Zakwalifikowane do dofinansowania produkcje muszą powstać najpóźniej w połowie czerwca 2015, ich emisja powinna się odbyć najpóźniej w czerwcu 2016
. Wśród miast, które są obecne w programie, jest również Włocławek. We wrześniu 2014 roku zrealizowano dla TVP dwa odcinki („Ziemia Chełmińsko-Dobrzyńska” i „Kujawy”) telewizyjnego cyklu muzyczno-podróżniczo-edukacyjnego „Pianobus Tomka Stroynowskiego”, w których ulokowały się promocyjnie: Włocławek, Inowrocław i Chełmno, a także Ośrodek Chopinowski w Szafarni i znana ze swojego Muzeum Piernika firma To-Tur Toruńska Turystyka.
Program „Kujawsko-Pomorskie – kreatywne wsparcie marki regionu” jest w całości finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.