Energa aktualizuje BOK - mogą być problemy z dostępem
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót będzie przeprowadzać prace modernizacyjne, które mają usprawnić elektroniczny system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste oraz doładowaniem licznika przedpłatowego (do 19 lutego). Natomiast do końca miesiąca mogą być problemy z podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.
Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego. Można to zrobić w elektronicznym biurze obsługi klienta, w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay oraz przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika. Z wyprzedzeniem można również rozliczyć swoje zużycie prądu przez elektroniczne biuro obsługi klienta oraz w punktach sieci Moje Rachunki.