Włocławscy przedsiębiorcy biorą sprawy w swoje ręce
Epidemia koronawirusa z dnia na dzień unieruchomiła wiele, małych i średnich przedsiębiorstw. Coraz więcej osób prowadzących własną działalność gospodarczą obawia się o swoją przyszłość. Jak w trudnym czasie radzą sobie lokalni przedsiębiorcy?
Epidemia Covid-19 sieje spustoszenie w Polskiej gospodarce. Najszybciej pogarsza się sytuacja małych i średnich przedsiębiorców. Włocławscy przedsiębiorcy wzięli sprawy w swoje ręce i postanowili pomóc sobie nawzajem. Działająca na FB grupa
Biznes Lokalny Włocławek wyszła z ciekawym pomysłem Karty Stałego Klienta, żeby pomóc lokalnym przedsiębiorcom, których nie oszczędziła epidemia koronawirusa.
Projekt „Karta Stałego Klienta” ma sens w momencie, gdy przystąpi do niego minimum 30 przedsiębiorstw. Jaki jest plan?
• Zebrać minimum 30 włocławskich przedsiębiorstw (lub firm z najbliższej okolicy),
• Wydać minimum 3000 kart Rabat Wlo – karty stałego Klienta, które będą uprawniały okaziciela do 5% rabatu w każdej z firm partnerskich.
• Stworzyć stronę internetową informującą o Partnerach programu rabatowego i świadczonych przez nich usługach lub sprzedawanych produktach,
• Nawiązać współpracę z lokalną rozgłośnią radiową / lokalnymi rozgłośniami radiowymi,
• Stworzyć fanpage, gdzie członkowie będą mogli raz w tygodniu wypromować swój produkt/usługę.
Koszt udziału w projekcie jest stosunkowo niewielki – został oszacowany na 500 zł netto za rok. Planowany start to 1 czerwiec 2020. Aby zdążyć z przygotowaniem powyższych założeń lista chętnych firm musi zostać zamknięta do 15 maja. Jak dużym echem odbije się pomysł we Włocławku, jakie efekty przyniesie lokalnym przedsiębiorcom oraz jak dużo finalny klient będzie mógł zaoszczędzić, to wszystko zależy od liczby przedsiębiorców biorących udział w projekcie.
Kto może wziąć udział w Projekcie? Każda firma usługowa, handlowa z Włocławka i najbliższych okolic. Więcej o Karcie Stałego Klienta Rabat Wlo: (
TUTAJ)