Energa aktualizuje BOK - mogą być problemy z dostępem
W sierpniu i na początku września Energa Obrót będzie prowadzić prace modernizacyjne, które mają usprawnić system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia dotrą do klientów z wyprzedzeniem. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach spółka będzie również publikować na stronie energa.pl.
W czasie prac niektórzy klienci Energi mogą mieć trudność z:- rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste (31 lipca - 4 września),
- doładowaniem licznika przedpłatowego (między 21 a 26 sierpnia),
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta (między 20 a 27 sierpnia),
- podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (od 2 sierpnia do 8 września).
Spółka zapewnia, że w czasie prac technicznych wszyscy klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555 lub przez LiveChat na stronie energa.pl. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod doładowujący.
Energa Obrót zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej. Można to zrobić na kilka sposobów: w elektronicznym biurze obsługi klienta, w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay oraz przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika. Warto też wcześniej rozliczyć swoje zużycie prądu: w elektronicznym biurze obsługi klienta lub w punktach sieci Moje Rachunki.