PGK Saniko zmienia czas pracy Biura Obsługi Klienta
PGK Saniko stosując się do zaleceń władz centralnych, w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się COVID-19 oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientami, od 4 listopada zmienia czas pracy Biura Obsługi Klienta i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Biuro Obsługi Klienta czynne będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00. Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych czynny będzie od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 17.00.
W godzinach od 12.00 do 12.30 trwać będzie przerwa spowodowana koniecznością dezynfekcji pomieszczeń
PSZOK w soboty będzie nieczynny.
PGK Saniko przypomina, że wszyscy klienci mają obowiązek zakrywania nosa i ust oraz dezynfekcji rąk przed wejściem. Zarówno w BOK jak i w PSZOK klienci obsługiwani będą pojedynczo, z zachowaniem bezpiecznego odstępu. Przedsiębiorstwo informuje, że w związku z wprowadzonymi zmianami, rozszerza usługę zakupu worków na odpady poremontowe (tzw. BIG-BAG) bez konieczności kontaktu osobistego o osoby fizyczne. Worki zarówno firmy jak i osoby fizyczne zamówić mogą telefonicznie pod nr telefonów: 54 412 38 77, 54 412 38 78, 54 412 38 79 oraz 54 412 38 89 lub za pośrednictwem poczty e-mail:
[email protected].