"Kasztelan" nadal z Anwilem
Carlsberg Polska Sp. z o.o. przedłużyła na kolejne 3 lata umowę sponsoringową z Anwilem Włocławek. W związku z tym logo „Kasztelan” będzie pojawiać się wśród sponsorów związanych z włocławskim klubem.
Zasady współpracy poza „klasyczną” promocją marki „Kasztelan” obejmuje również wiele innych szeroko zakrojonych działań, a sztandarowym projektem trwającej już cztery lata współpracy z firmą Carlsberg Polska są przedsezonowe zmagania w Kasztelan Basketball Cup. Przede wszystkim jednak długoletnie wsparcie otrzymywane od sponsora pozwala na sportową stabilizację i utrzymanie wysokiego poziomu organizacyjnego WTK S.S.A.
- Współpraca z Carlsberg Polska jest dla nas bardzo cenna z wielu względów. To godny zaufania partner, który zawsze wykazywał się pełnym profesjonalizmem. Jesteśmy niezwykle usatysfakcjonowani, że w dobie cięć spowodowanych kryzysem gospodarczym, firma Carlsberg Polska zdecydowała się dalej wspierać koszykarzy Anwilu Włocławek – powiedział dyrektor WTK S.S.A. Arkadiusz Lewandowski.
- Cieszy nas bardzo kontynuacja współpracy z Anwilem Włocławek. Jest to jeden z niewielu klubów sportowych w regionie, z tak bogatą i znakomitą tradycją, przynoszący dumę naszemu regionowi dzięki wielu sportowym sukcesom. Obecna umowa dopinguje Anwil Włocławek do uzyskiwania coraz lepszych wyników sportowych, czego klubowi i sobie życzymy – powiedział Marcin Chyliński, Brand Manager marki Kasztelan. Źródło: www.wtkanwil.com.pl