Pedagogika w WSHE oceniona pozytywnie
Państwowej Komisji Akredytacyjnej i Zespół Kierunków Studiów Społecznych i Prawnych przeprowadziły kontrolę na kierunku pedagogiki w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej, która potwierdziła, że nauka prowadzona jest wg. ministerialnych standardów.
Jesienią 2010 roku najstarszy kierunek prowadzony przez Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną we Włocławku poddany został ponownej kontroli Państwowej Komisji Akredytacyjnej. Pierwsza kontrola PKA na Pedagogice odbyła się w roku 2004 i zakończyła się przyznaniem kierunkowi oceny pozytywnej. Zgodnie z obowiązującymi procedurami kierunek oceniany jest ponownie po kilku latach.
Po raz kolejny Prezydium Państwowej Komisji Akredytacyjnej i Zespół Kierunków Studiów Społecznych i Prawnych uznały, że kształcenie na poziomie studiów I (licencjackich) i II stopnia (magisterskich) w WSHE na kierunku Pedagogika jest prowadzone wg ministerialnych standardów. Uchwałą z 10 marca 2011 roku Państwowa Komisja Akredytacyjna zadecydowała, że studia na Pedagogice zasługują na ocenę pozytywną. Oceny te oznaczają, że Uczelnia spełnia wymagania kadrowe, programowe i organizacyjne, a także posiada odpowiednią bazę dydaktyczną. Poziom prowadzonych studiów w WSHE odpowiada standardom jakościowym.
Przypomnijmy: kierunek Pedagogiki w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej obecny jest już od 1995 roku. Na nim prowadzone są studia I stopnia (licencjackie) oraz II stopnia (magisterskie). Kierunek oferuje na nowy rok akademicki 2011/2012 wiele ciekawych specjalności: doradztwo i poradnictwo zawodowe, edukacja dla bezpieczeństwa, edukacja dla bezpieczeństwa i nauczanie historii lub wychowania fizycznego, edukacja ustawiczna dorosłych, logopedia, praca opiekuńcza i socjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, pedagogika wczesnoszkolna (nauczycielska), pedagogika wczesnoszkolna i pedagogika przedszkolna, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika rewalidacyjna z elementami rehabilitacji. Kierunek oferuje także studia II stopnia pedagogiczne dla absolwentów kierunków niepedagogicznych.