Innowacyjna reklama dotarła do Włocławka
We Włocławku powstała nowa forma promocji dla lokalnych firm. Nośnik reklamowy w postaci ekologicznej torby na pieczywo przyciąga swoją innowacyjnością, niską ceną oraz wysokością nakładu, która przekłada się bezpośrednio na skuteczność reklamy.
W ostatnich dniach we Włocławku powstał oddział firmy "PopinJoy", która jest obecna na terenie całego kraju. Z nowoczesnego nośnika reklamy korzystają już przedsiębiorcy w między innymi takich miastach, jak Lublin, Kielce, Gliwice, Opole czy też Łódź. Teraz przyszedł czas na Włocławek!
Na czym polega fenomen reklamy na ekologicznych torbach na pieczywo? Tego typu reklama trafi do większości domów na terenie Włocławka, gdyż publikowana będzie w nakładzie co najmniej 30 tysięcy.
Bardzo mocną stroną nośnika reklamy w formie toreb na pieczywo jest innowacyjność produktu. Jeżeli są Państwo zmęczeni tradycyjnymi formami reklamy, na które często odbiorcy już nie zwracają uwagi, to znaczy, że przyszedł czas na promocję poprzez firmę PopinJoy. Torby reklamowe trafią do kilkudziesięciu sklepów na terenie całego Włocławka, a następnie wylądują na stołach mieszkańców. Jest to ogromna zaleta, gdyż nośnik reklamowy nie jest agresywny, jak na przykład tradycyjne ulotki, które często lądują w koszach na śmieci.
W celu poznania wszystkich zalet reklamy na ekologicznych torbach na pieczywo prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 603-363-756.
Zapraszamy także do śledzenia naszego profilu PopinjoyWloclawek na Facebooku, gdzie informować będziemy o wszystkich promocjach oraz najnowszych wydaniach ekologicznych toreb na pieczywo. Źródło: artykuł sponsorowany
Zdjęcia do artykułu: