Biuro Energi czynne tylko do piątku
Energa podtrzymała swoją decyzje dotyczącą likwidacji Biura Obsługi Klienta znajdującego się przy ul. 3 Maja. Oznacza to, że w razie jakichkolwiek problemów klienci muszą zdać się jedynie na kontakt telefoniczny.
27 stycznia wpłynęła do Starostwa odpowiedź Energi na wcześniejszą korespondencję dotyczącą zmiany stanowiska spółki w przedmiocie likwidacji Biura. Starostwo zwróciło się 30 grudnia o weryfikację podjętej decyzji. Wskazywano m.in. że funkcjonowanie biura uzasadnione jest potrzebami mieszkańców powiatu oraz ochrona ich interesów.
W uzyskanej odpowiedzi Spółka jednoznacznie podtrzymuje swoją decyzje o likwidacji BOK.
Kompleksowa obsługa Klienta prowadzona jest w telefonicznym oraz elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod nr 555 555 500 w godzinach 8.00 – 20.00, a w sprawie zaległych płatności numerem 555 555 599. Wszelkie pisma związane z obsługą klienta i sprzedażą energii elektrycznej należy kierować na adres: Energa - Obrót SA lub Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. z o.o., Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.
Informujemy ponadto, że mieszkańcy powiatu włocławskiego mogą zwracać się o udzielenie pomocy do Powiatowego Rzecznika Konsumentów we Włocławku (Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, pok. nr 4). Godziny pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów: poniedziałek - czwartek 7:30 do 15:30,piątek 8:00 do 16:00. Kontakty: telefon: 54 230 46 12, e-mail:
[email protected].