Czy biuro obsługi ENERGA powróci do naszego miasta?
Na razie tylko częściowo, bo od 30 marca, przy ulicy Przechodniej będzie funkcjonował punkt, w którym poborcy energii będą mogli zrealizować niestety tylko część pilnych spraw np. złożenie reklamacji. Oto, by włocławianie mogli korzystać ze wszystkich usług, zabiega posłanka Joanna Borowiak.
Biuro Obsługi Klientów Grupy ENERGA przy ulicy 3 Maja funkcjonowało do końca stycznia 2014 roku. Jak informowało wówczas biuro prasowe spółki, prowadzenie placówki przestało być opłacalne, bo coraz mniej osób korzystało z możliwości bezpośredniego załatwiania wszelkich spraw. Systematycznie za to rosła liczba klientów, którzy wybierają kontakt telefoniczny czy internetowy. Zdecydowanie inne zdanie mieli klienci, którzy od momentu likwidacji biura systematycznie narzekali na problemy między innymi ze składaniem reklamacji. Z cudem graniczyło dodzwonienie się do Telefonicznego Biura Obsługi Klienta, zaś ci najbardziej zdeterminowani musieli jeździć do Torunia, gdzie jest najbliższe biuro obsługi.
Obecnie pojawiła się szansa, że problem zostanie rozwiązany. Z inicjatywy poseł dr Joanny Borowiak zostały podjęte działania w celu przywrócenia we Włocławku biura obsługi klientów indywidualnych firmy ENERGA. Od 30 marca, przy ulicy Przechodniej będzie funkcjonował punkt, w którym poborcy energii będą mogli zrealizować, niestety, tylko część pilnych spraw np. złożenie reklamacji.
Jednak to koniec działań włocławskiej parlamentarzystki, która skierowała pismo do Prezesa firmy ENERGA Obrót prosząc o rozszerzenie zakresu działalności tej jednostki, tak aby klient mógł realizować wszystkie problemy dotyczące świadczenia usług przez dostawcę energii elektrycznej. Jaką otrzyma odpowiedź, okaże się niebawem.