Restauracje McDonald’s obchodzą 25 –lecie działalności
W jubileuszowy rok lider polskiego rynku gastronomicznego wkracza jako dynamiczna, nowoczesna firma oferująca nowatorskie rozwiązania w zakresie produkcji i systemów obsługi. Marka, dla której bezwzględnym priorytetem jest wysoka jakość i zadowolenie gości.
Z okazji 25 rocznicy działalności firmy Włocławek odwiedził Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska i wraz z Piotrem Krajewskim franczyzobiorcą sieci restauracji omówił dalsze ścieżki ich rozwoju.
Restauracje McDonald’s w całym kraju zatrudniają ponad 20 tysięcy osób. Dzięki rozbudowanemu wewnętrznemu systemowi szkoleń firma nie wymaga od kandydatów większej znajomości gastronomii i jest otwarta na osoby w każdym wieku. Franczyzobiorca na lokalnym rynku Piotr Krajewski zatrudnia ponad 200 pracowników, są to osoby młode, które dopiero zbierają doświadczenia jak i osoby z grupy wiekowej 50+. Pracę w restauracji McDonald’s jeszcze jako student Akademii Wychowania Fizycznego zaczął również Grzegorz Gapiński, włocławianin, który chciał podreperować swój studencki budżet.
Zacząłem pracę jako szeregowy pracownik restauracji. Tak naprawdę to przyszedłem na chwilę, bo chciałem dorobić w czasie moich studiów. I tak jestem związany z marką od 14 lat – mówi Grzegorz Gapiński, dzisiaj już konsultant do spraw operacyjnych, który jest doskonałym przykładem na to, że w McDonald’s można zbudować swoją ścieżkę kariery zawodowej.
Restauracje McDonald’s w Polsce w minionych latach przeszły prawdziwą metamorfozę. Krajowy rynek w skali globalnej jest pionierem jeżeli chodzi o design lokali, które sprawiają, że odwiedziny w McDonald’s są komfortowe. Taki też wyjątkowy wystrój wnętrza cechuje restauracje we Włocławku przy ulicy Kilińskiego 2 na terenie centrum handlowego Wzorcownia.
Jakość McDonald’s jest definiowana wielowymiarowo: to nie tylko składniki produktów, lecz także standardy operacyjne, sposób obsługi gości oraz same restauracje – ich wystrój, najnowocześniejsze technologie i systemy. Przez lata inwestowaliśmy w powyższe obszary, jak również w rozwój współpracy z naszymi dostawcami. Dzięki trosce o jakość oferty, nasi goście mogą otrzymać produkty spełniające ich oczekiwania, spędzić komfortowo czas w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Kłapa dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Sieć restauracji rozwija się również w zmianie koncepcji związanej z organizacją produkcji i systemów obsługi. Nowy projekt polega na rozdzieleniu strefy zamówień i obszaru wydawania produktów. Nowoczesny system komunikacji i rewolucyjne zmiany w zakresie sprzętu oznaczają w efekcie, że każdy produkt jest świeżo przygotowany na zamówienie gościa. Elementem wspomagającym obszar serwisu są multimedialne kioski zamówieniowe, gdzie przy użyciu dotykowego ekranu można dokonać zamówienia i płatności. Nowością w McDonald’s Polska jest możliwość personalizowania swoich produktów, dzięki czemu można dodać do burgera swojego ulubionego składnika lub odjąć ten na, który nie mamy ochoty.
Na spotkaniu dziennikarze mogli poznać restaurację dosłownie od kuchni. Szczególny nacisk położony jest na przestrzeganie procedur produkcji oraz kontrolę jakości np. podczas grillowania mięsa. We wszystkich etapach przygotowania produktów, począwszy od producentów – dostawców, poprzez system transportu i magazynowania. W restauracji zagwarantowane jest zachowanie najwyższych standardów czyszczenia, dezynfekcji pomieszczeń, higieny pracowników oraz procedur postępowania z opakowaniami. Wielokrotne kontrole jakie przechodzi produkt, od fazy hodowli czy uprawy, po moment zakupu przez klienta, służą zachowaniu świeżości, bezpieczeństwa i pełnych wartości odżywczych.
Źródło: Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany - komentarze nieaktywne.