Kujawsko-Pomorskie wyróżnione w konkursie Kryształy PRu
Kujawsko-Pomorskie kolejny raz otrzymało Grand Prix ogólnopolskiego konkursu „Kryształy PR-u”. Pierwszą nagrodę otrzymaliśmy za "najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych", a w kategorii "najlepszy film promocyjny" zostaliśmy wyróżnieni.
Jury, odbywającego się pod patronatem Związku Miast Polskich, konkursu „Kryształy PR-u” nagradza najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne przygotowane przez: gminy, powiaty i województwa oraz urzędy administracji państwowej.
Kujawsko-pomorskie jest aktywne w mediach społecznościowych od połowy 2015 roku. Nasze główne kanały społecznościowe: Facebook, Twitter i Instagram są w top3 największej ilości obserwujących w kategorii „Województwa w Polsce” prowadzonych przez samorządy województwa. Województwo jest dostępne aż na 7 kanałach na: Facebooku, Twitterze, Instagramie, Periscopie, Flickrze, Issuu i YouTube. W ciągu dwóch lat funkcjonowania oficjalnego konta na Facebooku udało się dotrzeć i przekonać do siebie ponad 48 tysięcy fanów. Udostępninono tysiące zdjęć i grafik, a także prawie dwieście spotów i filmów.
Spot marki regionu „Kujawy i Pomorze” to filmowe portrety mieszkańców województwa. Poprzez nie promowany jest przekaz „Kujawy i Pomorze to region, którego urok małych miejsc daje moc by osiągnąć swoje cele. W chwili zatrzymania i wewnętrznej równowagi przychodzi inspiracja, impuls do rozwoju i sukcesu”. Do filmu nie wybrano profesjonalnych aktorów. Wystąpili w nim uczniowie i nauczyciele z Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle nad Notecią, muzycy z Soleckiego Centrum Kultury, studenci Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Martyna Langowska „Aktywna mama” z Grudziądza, stolarz Piotr Sadlok, mistrzyni olimpijska z Rio Natalia Madaj razem z prezesem Włocławskiego Towarzystwa Wioślarskiego, muzykalna rodzina z bydgoskiego Fordonu i bizneswoman z Bydgoszczy.