Saniko zawiesza wtorkowe dyżury Biura Obsługi Klienta
Zarząd PGK „Saniko informuje, że od najbliższego wtorku 24 marca do odwołania, spółka nie będzie prowadziła wydłużonych wtorkowych dyżurów Biura Obsługi Klienta.
Spółka stosując się do zaleceń władz centralnych, w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientami Biuro Obsługi Klienta oraz kasa przedsiębiorstwa czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00- 12.00. Ponadto, w celu ograniczenia do minimum niebezpieczeństwa rozprzestrzeniania się wirusa, klienci obsługiwani są pojedynczo. Worki na odpady wydawane będą mieszkańcom w godzinach pracy BOK. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych jest nieczynny do odwołania.
PGK „Saniko” Sp. z o.o. zaleca dokonywanie wpłat za rachunki drogą elektroniczną, a także – o ile to możliwe – załatwianie wszelkich spraw związanych z realizacją usług, drogą elektroniczną lub telefonicznie. W tym celu uruchomiona została dodatkowa linia telefoniczna o numerze 54 412-38-89.Działać będą dotychczasowe nr tel. 54 412 38 77, 78 i 79. Na bieżąco monitorowana będzie skrzynka elektroniczna
[email protected]Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami mającymi na celu, jeszcze bardziej usprawnić możliwość obsługi klientów przez PGK Saniko drogą elektroniczną.