Spółka stosując się do zaleceń władz centralnych, w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientami Biuro Obsługi Klienta oraz kasa przedsiębiorstwa czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00- 12.00. Ponadto, w celu ograniczenia do minimum niebezpieczeństwa rozprzestrzeniania się wirusa, klienci obsługiwani są pojedynczo. Worki na odpady wydawane będą mieszkańcom w godzinach pracy BOK. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych jest nieczynny do odwołania.
PGK „Saniko” Sp. z o.o. zaleca dokonywanie wpłat za rachunki drogą elektroniczną, a także – o ile to możliwe – załatwianie wszelkich spraw związanych z realizacją usług, drogą elektroniczną lub telefonicznie. W tym celu uruchomiona została dodatkowa linia telefoniczna o numerze 54 412-38-89.Działać będą dotychczasowe nr tel. 54 412 38 77, 78 i 79. Na bieżąco monitorowana będzie skrzynka elektroniczna
[email protected]Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami mającymi na celu, jeszcze bardziej usprawnić możliwość obsługi klientów przez PGK Saniko drogą elektroniczną.