Energa aktualizuje BOK - mogą być problemy z dostępem
W listopadzie Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie u niektórych klientów mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do części usług Energi Obrotu.
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia dotrą do klientów z wyprzedzeniem. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach spółka będzie również publikować na stronie energa.pl.
W czasie prac niektórzy klienci Energi mogą mieć trudność z:
- rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste
- doładowaniem licznika przedpłatowego
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta
- podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta
Do 31 października klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu w:
- elektronicznym biurze obsługi klienta,
- punktach sieci Moje Rachunki.
Do 19 listopada klienci mogą doładować liczniki przedpłatowe:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
- przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Spółka zapewnia, że w czasie prac technicznych wszyscy klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555 lub przez LiveChat na stronie energa.pl. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod doładowujący.