Druga edycja konkursu na 'Lokalny Produkt' śródmieścia
Miasto ogłosiło drugą edycję konkursu dla przedsiębiorców na „Lokalny Produkt” z obszaru Śródmieścia. Komisja Konkursowa wybierze 5 propozycji, które następnie zostaną poddane głosowaniu mieszkańców miasta.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego jakościowo, najciekawszego, oryginalnego i nowego pod względem wzornictwa, formy, sposobu prezentacji i dostępności, związanego z tradycją i kulturą miasta produktu lub usługi pochodzącego ze Śródmieścia. Wymogiem koniecznym jest by zaproponowany w konkursie produkt lub usługa były nowe, tj. wymyślone przez przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji.
W tegorocznej edycji Konkursu wpłynęło 7 propozycji od przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji. Jedna z ofert została odrzucona na pierwszym etapie oceny formalnej, gdyż złożono ją po wyznaczonym przez Urząd Miasta terminie. Komisja Konkursowa oceni wszystkie 6 propozycji Lokalnego produktu z obszaru śródmieścia.
Konkurs będzie przebiegał dwuetapowo. Nabór zgłoszeń już zakończono, trwa ocena merytoryczna zgłoszonych propozycji, z których wyłonione zostanie tylko 5 z nich, które następnie będą miały możliwość być udostępnione zainteresowanym mieszkańcom celem obejrzenia, wypróbowania, sprawdzenia lub przetestowania itp. w terminie do 2 listopada 2022 r. Następnie rozpocznie się głosowanie online, które potrwa od dnia 3-11 do 17-11.2022 r.
Najpóźniej do 1 grudnia 2022 r. poznamy Zwycięzcę w tegorocznej edycji Konkursu na Lokalny Produkt. Wybrany w drodze głosowania mieszkańców przedsiębiorca otrzyma prawo do używania dla danego produktu lub usługi tytułu Lokalny Produkt, wraz z odpowiednim oznaczeniem oraz wysoką nagrodę finansową, którą może spożytkować na m. innymi zakup materiałów do produkcji, dokonania opłat związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz zakupu niezbędnego sprzętu technicznego i elektronicznego.