Projekt pozwoli na określenie profilu kibica dyscypliny oraz szczegółowe przyjrzenie się najważniejszym aspektom rozgrywek z punktu widzenia ich obserwatorów oraz sponsorów. Warto zaznaczyć, że będzie to pierwsza w Polsce próba tak kompleksowej analizy ogółu postaw, emocji i zachowań towarzyszących odbiorowi krajowych rozgrywek koszykarskich. -
Badanie opinii jest niewątpliwie ważnym narzędziem w pracy Polskiej Ligi Koszykówki, dlatego z zadowoleniem i zainteresowaniem przyjęliśmy ofertę Pentagon Research. Nasza liga stale powiększa grupę sponsorów i partnerów, dlatego szczegółowa wiedza o kibicach koszykówki jest nam niezbędna. Liczymy na liczny udział kibiców, dzięki którym będziemy mogli nadal pracować nad poziomem naszej ligi - mówi Prezes Zarządu PLK S.A. Jacek Jakubowski.
Badanie jest realizowane w Internecie. Ankieta badawcza będzie aktywna do 9 maja, a organizatorzy liczą na jak największą liczbę uczestników, aby uzyskać możliwie najbardziej reprezentatywne wyniki. Wyniki badania powinny pozwolić na wskazanie kierunków dalszego rozwoju produktów marketingowych PLK S.A. – Bardzo się cieszę z możliwości współpracy ze spółką Polska Liga Koszykówki, jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek sportowych w Polsce. Wierzę, że projekt, który wspólnie zrealizujemy dostarczy zarówno Zarządowi Spółki, jak i poszczególnym klubom kompleksowych informacji nt. odbiorców ich produktów – mówi Michał Gradzik, kierujący projektem z ramienia Pentagon Research.
Najważniejsze wyniki badania zostaną podane do wiadomości opinii publicznej w drugiej połowie maja. Partnerem Pentagon Research w realizacji badania i jego współautorem jest niezależny konsultant Jakub Kacprzak, specjalizujący się w interaktywnych aspektach marketingu sportowego.
Ankieta dostępna jest pod adresem:
http://pentagon24.pl