Włocławek zaprezentował się w konstelacji dobrych miejsc
Najlepszej akcji promocyjnej i najatrakcyjniejszemu stoisku regionu, którym okazało się stoisko kujawsko-pomorskiego, przyznano Medal Mercurius Gedanensis. Wraz z innymi miastami Kujaw i Pomorza swoją ofertę prezentował m.in. Włocławek, promując turystykę wodną i rekreację na Wiśle.
2 i 3 kwietnia w Gdańsku podczas FREE TIME FESTIWAL, swoją ofertę zaprezentowało województwo kujawsko-pomorskie, które wystąpiło pod szyldem: „Konstelacje dobrych miejsc”. Jak się okazało, to była najlepsza akcja promocyjna i najatrakcyjniejsze stoisko regionu. Nagrodzona kampania ma odzwierciedlać najważniejszy cel kujawsko-pomorskiej branży turystycznej na najbliższe lata - budowanie sieci wzajemnych powiązań.
Efektem wspólnej pracy środowiska turystyki w całym regionie mają być tzw. produkty sieciowe, wiążące ofertę gestorów bazy noclegowej, turoperatorów, przewodników, przewoźników i oferentów usług dodatkowych (kulinaria, wypożyczalnie sprzętu, usługi kulturalne, rozrywkowe itd.). Wszystko po to, by turysta mógł w komfortowy sposób poznawać nasz region i dowolnie komponować własną „konstelację”.
Spot promocyjny kampanii przedstawia miejsca warte odwiedzenia, między innymi Włocławek z przystanią wodną i naturalnymi warunkami do uprawiania rekreacji: http://www.kujawsko-pomorskie.pl/biuro-prasowe-kontakt/informacje-prasowe/29119-nagrody-na-targach-turystycznych-w-gdansku