Rusza strategia promocyjna Kujawy – wszystko przed Tobą

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, we współpracy z samorządem województwa i samorządami lokalnymi oraz instytucjami kultury i organizacjami pozarządowymi, przystąpiła do budowy marki turystycznej Kujaw.


Projekt strategii promocyjnej, z hasłem promocyjnym „Kujawy – wszystko przed Tobą”, i wynikające z niego rekomendacje zostały zaprezentowane wczoraj w Bydgoszczy. Powstał pod patronatem marszałka Piotra Całbeckiego, w ramach projektu dofinansowanego z budżetu Ministerstwa Sportu i Turystyki. Jego stworzenie – poprzedzone inwentaryzacją walorów i  zasobów turystycznych, audytem potencjału markowego i warsztatami z udziałem kluczowych interesariuszy -  powierzono renomowanej krakowskiej agencji marketingowej Locativo.

Osią projektu strategii i podstawową rekomendacją są Kujawy jako centrum srebrnej turystyki, z ośrodkiem w trójkącie Ciechocinek-Inowrocław-Wieniec Zdrój, w oparciu o istniejącą silną tradycję i solidną infrastrukturę uzdrowiskową. Osoby 50 plus, pokolenie silver tsunami, to coraz większa grupa świadomych konsumentów, dysponujących liczącymi się dochodami, otwartych na nowości, dbających o zdrowie. „Kujawy – wszystko przed Tobą” – tak brzmi adresowane do nich hasło promocyjne. Grupą docelową są dojrzali odbiorcy w kraju i zagranicą, również mieszkańcy naszego województwa

Locativo wymyśliła też dla nas cztery produkty, które powinny uczynić Kujawy bardziej rozpoznawalnym miejscem na mapie – to Święto Kujawskiego Słońca (długi weekend majowy, czas kwitnienia rzepaku), linia produktowa „Kujawski spichlerz”, piknik po kujawsku jako jedna z wizytówek regionu (mapka rekomendowanych miejsc piknikowych plus wypożyczania sprzętu piknikowego) i Przystanek Kujawy (tak będą się nazywać punkty informacji turystycznej z informacją piknikową, wypożyczalniami rowerów i autobusami zabierającymi w objazd po najciekawszych miejscach).

Projekt wpisuje się w kampanię „Kujawsko-pomorskie konstelacje dobrych miejsc”, polegającą na sieciowym budowaniu oferty turystycznej i opowiadaniu o Kujawach i Pomorzu jako regionie, w którym turysta, w najlepszy dla siebie sposób, może skomponować własny szlak, wyznaczony przez interesujące właśnie jego punkty na mapie atrakcji.
1 komentarz

gość-20297

Hahaha...to znaczy że teren po starych basenach w Ciechocinku już został kolesiom przydzielony ?

0 1
ID:82184


Znam i akceptuję regulamin portalu

Polityka

Aleksander Kwaśniewski poparł kandydaturę Janusza Zemke

Wczoraj w zrewitalizowanym parku na Słodowie odbyło się spotkanie z byłym prezydentem..

PiS zachęca do udziału w nadchodzących wyborach do PE

26 maja będziemy mogli wybrać swoich przedstawicieli do europarlamentu. W..

Wystartowała kujawsko-pomorska kampania profrekwencyjna

Nasze województwo potrzebuje własnych reprezentantów w Parlamencie Europejskim. Tylko..

Europoseł Janusz Zemke - „Unia Europejska jest tutaj "

Z Januszem Zemke, posłem do Parlamentu Europejskiego z województwa..

Katarzyna Zarębska kandydatką do Europarlamentu

W sobotę PO podała listę swoich kandydatów do zbliżających się wyborów..

Dziennikarstwo obywatelskie

Drażliwy temat reparacji a opcja berlińska

Nowoczesna i Platforma Obywatelska dość histerycznie oskarża szeregowego posła..

Rewitalizacja Starego Miasta

Stała się ostatnio modna rewitalizacja we Włocławku. Temat niewątpliwie ciekawy...

Koszykówka dla najmłodszych

Poniedziałek, pogoda nie rozpieszcza, pod Halą Mistrzów typowy dla meczowego dnia..

Pomóż Martynce stanąć na nóżki

Martynka ma 4,5 roku, urodziła się z bardzo rzadką wadą genetyczną - zespołem..

Polska moich marzeń cz.6

Nadszedł kres moich marzeń. Kampania wyborcza czyli niecodzienny festiwal obietnic,..