Jeszcze niedawno wniosek o dofinansowanie w programie „Mój prąd” można było złożyć na dwa sposoby – oba „tradycyjne”. Pierwszy – to wizyta w siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) i osobiste złożenie tam papierowej wersji wniosku. Drugi – przesłanie dokumentów pocztą lub kurierem na adres Funduszu. 21 października uruchomiono możliwość przesłania wniosku przez internet.
Zainteresowanie naszą e-usługą pokazuje, że wiele osób na nią czekało. Tylko od dnia jej uruchomienia do końca października z nowej możliwości skorzystało 550 osób. Do dziś do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska wpłynęło niemal dwa tysiące elektronicznych wniosków. To świetny wynik - mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski.
Pierwszy nabór wniosków o dofinansowanie w programie „Mój prąd” trwa od 30 sierpnia. Łącznie do NFOŚiGW wpłynęło ponad dziewięć tysięcy wniosków. Coraz większa ich część to wnioski złożone elektronicznie (2152 wniosków). Nabór wniosków w pierwszym naborze trwa do 20 grudnia lub do wyczerpania alokacji środków.