Facebook będzie szkolił włocławskich przedsiębiorców
Facebook kontynuuje cykl szkoleń dedykowanych wspieraniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas w Polsce odbyło się siedem podobnych szkoleń, realizowanych w największych miastach. Kolejnym będzie Włocławek.
Małe i średnie firmy są fundamentem polskiej gospodarki. Stanowią 99% wszystkich firm obecnych na rynku, zatrudniają 69% pracowników i generują ponad połowę PKB Polski. Większość z nich dostrzega rosnącą rolę kompetencji cyfrowych i mediów społecznościowych w rozwoju działalności. Aż 73% z nich deklaruje wykorzystanie Facebooka do swoich działań biznesowych. Dlatego tak istotny jest rozwój kompetencji w tym obszarze wśród polskich przedsiębiorców. Okazją do tego są organizowane przez Facebooka szkolenia z cyklu: Boost with Facebook, których uczestnicy mogą poznać najbardziej efektywne metody wykorzystania narzędzi oferowanych na Facebooku i Instagramie. Swoją wiedzą podzielą się zarówno przedstawiciele Facebooka, jak i sami przedsiębiorcy, którzy już dziś z powodzeniem wykorzystują obie platformy do celów marketingowych.
Już ponad 90 milionów małych i średnich firm na całym świecie korzysta z darmowych stron na Facebooku. Każda firma, niezależnie czy jest lokalnym warsztatem samochodowym, czy międzynarodowym gigantem z branży spożywczej, ma do dyspozycji te same narzędzia - podkreśla Jakub Turowski, odpowiedzialny za politykę publiczną Facebooka w Polsce - Zależy nam, aby wiedza o tym, jak z tych narzędzi korzystać była powszechna wśród polskich przedsiębiorców sektora MŚP, bo to oni stanowią lwią część polskiej gospodarki. Mamy jednak świadomość, że często godzą oni w swoich firmach szereg funkcji i nie mają czasu na wyjazdy szkoleniowe. Dlatego nasze szkolenia odbywają się w większej liczbie miast, gdzie przedsiębiorcy będą mogli poznać nasze narzędzia i później wykorzystać je do rozwoju swoich firm, a co za tym idzie lokalnej społeczności i gospodarki.
Szkolenie dla włocławskich przedsiębiorców odbędzie się jutro w Centrum Kultury Browar B, w godzinach 9.30-14.00. Wszyscy zainteresowani tym wydarzeniem
mogą się zarejestrować tutaj (kliknij). Szczegółowych informacji udzielają Tomasz Banasiak (605 122967) oraz Agnieszka Szczurek (
[email protected]).
W ramach swojej działalności edukacyjnej Facebook prowadzi też darmową platformę elearningową Blueprint dla przedsiębiorców, którzy chcą podnosić swoje umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego. Zawiera ona dziesiątki darmowych kursów - od najprostszych, wyjaśniających podstawowe zasady tworzenia atrakcyjnych reklam na urządzenia mobilne, po bardziej zaawansowane, dotyczące strategicznego planowania oraz budżetowania kampanii reklamowych. Wszystkie informacje są dostępne na polskiej stronie programu pod adresem: https://plpl.facebook.com/boost.