Netto 3.0 to flagowy format sieci sklepów Netto oferujący szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.
Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.
Pierwsze atrakcje związane z otwarciem sklepu czekają na odwiedzających. Każdy klient otrzyma w prezencie do zakupów wygodną, dużą torbę wielokrotnego użytku. Dodatkowo każda osoba, która zrobi zakupy w nowo otwartym sklepie za minimum 100zł w dniach 8-14 lipca otrzyma wraz z paragonem specjalny kupon obniżający rachunek o 20 zł podczas kolejnych zakupów w tym konkretnym sklepie. Kupon obniżający wartość rachunku o będzie można wykorzystać tydzień później, w dniach 15-21 lipca, robiąc zakupy o wartości minimum 100zł. W tym terminie wydawane będą także kupony o wartości 20zł, z których będzie można skorzystać w dniach 22-28 lipca, gdy zakupy wyniosą co najmniej 100zł. Szczegółowe zasady akcji dostępne są w sklepachi na netto.pl.
Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało także bogatą ofertę promocyjną, która będzie obowiązywać w sklepie w dniach 8-10 lipca lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. wybór owoców i warzyw (m.in. winogrona ciemne bezpestkowe – 7,99 zł za 500 g i brzoskwinie – 3,99 zł za 1 kg), chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa i świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, (m.in. polędwiczka wieprzowa – 14,99 zł za 1 kg, mięso mielone wieprzowe z szynki – 4,99 zł za 500 g). Nie zabraknie także słodkości, w tym pysznych czekolad marki własnej Premieur z wyjątkowymi dodatkami (m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową czy kawałkami karmelu i solą morską – 3,99 zł za tabliczkę 100 g), a także produktów dla najmłodszych – m.in. pieluch i nawilżanych chusteczek marki własnej Netto – „Hello sensitive”, której produkty antyalergiczne wyróżniają się brakiem zapachu i brakiem barwników (m.in. pieluszki Newborn – 6,99 zł za opakowanie 28 sztuk, pieluszki Mini – 8,99 zł za 38 sztuk czy chusteczki nawilżane – 3,99 zł za 100 sztuk).
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.