Kompleksowe rozwiązanie teleinformatyczne obejmie wszystkie poradnie specjalistyczne funkcjonujące w szpitalu, co wpłynie korzystnie na efektywność i szybkość pracy personelu oraz bezpieczeństwo i wygodę rejestrujących się pacjentów. Dzięki scentralizowanemu systemowi nie tylko skrócą się kolejki do rejestracji wizyt medycznych, ale też w wielu przypadkach osobista wizyta w punkcie rejestracji w ogóle nie będzie konieczna. W dobie pandemii ma to kluczowe znaczenie dla ograniczenia potencjalnego ryzyka zarażenia COVID-19.
Działania związane z troską o zdrowie mieszkańców Włocławka od wielu lat wpisane są w społeczną odpowiedzialność Anwilu. Okres pandemii i wzmożonej aktywności pracy medyków stworzył dodatkową potrzebę wsparcia, na którą nasza Fundacja i spółka Anwil konsekwentnie reagują. Przekazana kwota to największa darowizna na rzecz jednego, indywidualnego odbiorcy w ramach celowej pomocy. Jestem przekonana, że powstały system rejestracji będzie pomocny nie tylko w obecnym, trudnym okresie, ale także w kolejnych latach poprawi komfort kontaktu pacjentów z włocławskim szpitalem - powiedziała Agnieszka Żyro, Prezes Zarządu Anwil S.A.
Stworzenie jednego, centralnego punktu kompleksowej obsługi pacjenta umożliwi nie tylko szybszą rejestrację, ale też znacznie poprawi komunikację z pacjentami. Każde połączenie będzie odbierane i kolejkowane, a pacjent na bieżąco będzie informowany o pozycji w kolejce, po rejestracji otrzyma sms z informacją o terminie wizyty oraz wiadomość przypominającą przed wizytą.
Darowizna dla placówki medycznej przekazana została w ramach uruchomionego przez Fundację Anwil programu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem pandemii oraz niwelowaniem jej skutków. Fundacja w 2021 roku przeznaczyła na ten cel dodatkowo 400 tysięcy złotych. Z programu skorzystało 11 podmiotów, w tym szkoły, przedszkola, ochotnicze straże pożarne oraz organizacje pozarządowe.
Przypomnijmy, że jeszcze w ubiegłym roku ANWIL przekazał na rzecz służby zdrowia w regionie kujawsko-pomorskim wsparcie finansowe w postaci rekordowej w historii firmy kwoty 1 miliona złotych. Sfinansowano z niego zakup sprzętu medycznego, niezbędnego do ratowania życia i zdrowia, a także materiały ochronne i płyny dezynfekujące. Pomoc trafiła także do Domów Pomocy Społecznej i domów dziecka.