Miesiąc na wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu
Jeszcze tylko przez miesiąc można składać do Urzędu Miasta wnioski na przyszły rok, dotyczące usuwania z nieruchomości we Włocławku wyrobów zawierających azbest. Ostateczny termin upływa z dniem 31 grudnia.
Sfinansowaniu robót podlegać będą nieruchomości, które użytkują wyroby zawierające azbest i są ujęte w dokumentacji inwentaryzacyjnej wyrobów azbestowych Gminy Miasto Włocławek, dlatego ważne jest, by złożyć wniosek o włączenie nieruchomości do już zinwentaryzowanych zasobów, znajdujących się na terenie Gminy Miasto Włocławek, przeznaczonych do usunięcia wyrobów zawierających azbest z nieruchomości.
Gmina Miasto Włocławek wyłoni w ramach przetargu wykonawcę, który wykona prace związane z demontażem, zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest. Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia z odpowiedzialnym za nieruchomość przedstawicielem, władającym nieruchomością, posiadającym nieruchomości w zarządzie lub użytkowaniu, daty i godziny, w których będą mogły być podjęte prace.
Wnioski można pobrać w Wydziale Środowiska Urzędu Miasta Włocławek przy ul. 3 Maja 22 lub wydrukować ze strony internetowej - BIP UM Włocławek, w zakładce Środowisko-informacje, wykaz danych, pozycja - Gospodarka odpadami zawierającymi azbest.
Wnioski w formie papierowe należy składać do urny w Urzędzie Miasta przy Zielonym Rynku 11/13 (w związku z Zarządzeniem Prezydenta Miasta, dot. obostrzeń pandemicznych) lub po uprzednim umówieniu się telefonicznym, w Wydziale Środowiska Urzędu Miasta Włocławek, ul. 3 Maja 22. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 54 414 42 96 i w sekretariacie Wydziału - tel. 54 414 42 92 lub za pomocą poczty elektronicznej - e-mail:
[email protected]