Ruszyła druga edycja konkursu na 'Lokalny Produkt'
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego jakościowo, najciekawszego, oryginalnego i nowego pod względem wzornictwa, formy, sposobu prezentacji i dostępności, związanego z tradycją i kulturą miasta produktu lub usługi Śródmieścia.
Wybrany w drodze głosowania mieszkańców przedsiębiorca otrzyma prawo do używania dla danego produktu lub usługi tytułu Lokalny Produkt, wraz z odpowiednim oznaczeniem oraz wysoką nagrodę finansową, którą może spożytkować na m. innymi zakup materiałów do produkcji, dokonania opłat związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz zakupu niezbędnego sprzętu technicznego i elektronicznego.
Uczestnikami konkursu mogą być przedsiębiorcy, którzy posiadają tytuł prawny do lokalu położonego w obszarze rewitalizacji miasta Włocławek i prowadzą tam działalność gospodarczą. Konkurs skierowany jest między innymi do właścicieli lub najemców punktów usługowych, produkcyjnych i handlowych, w tym np. lokali gastronomicznych, rzemieślników i artystów.
Konkurs będzie przebiegał dwuetapowo. Nabór zgłoszeń: od 20 września do 4 października 2022 r. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego. Następnie, w terminie od 5 października do 13 października 2022 r. nastąpi weryfikacja zgłoszeń i wybór przez Komisję Konkursową 5 najlepszych propozycji. Wszyscy wybrani do kolejnego etapu konkursu Uczestnicy będą mieli możliwość udostepnienia zainteresowanym mieszkańcom zgłoszonego w konkursie produktu/usługi celem obejrzenia, wypróbowania, sprawdzenia lub przetestowania itp. w terminie od 14 października do 2 listopada każdego roku konkursowego, gdyż zaplanowane są trzy edycje tego szczególnego współzawodnictwa.
Głosowanie online będzie trwało od 3 do 17 listopada, natomiast wyniki głosowania zostaną opublikowane najpóźniej do 1 grudnia. W pierwszej edycji konkursu wygrała "Kawa po kujawsku Bohma", na którą internauci oddali 8119 głosów
(czytaj więcej).